ماه رمضان برام متفاوت‌ترين و عزيزترين ماه است



اخبار فرهنگی - ماه رمضان برام متفاوت‌ترين و عزيزترين ماه است

ماه مبارک رمضان را بيشتر از تمام مناسبت ها و ماهها دوست دارم و در اين ماه حال و هواي عجيبي پيدا مي کنم.

اميرحسين رستمي بازيگر در گفتگويي اختصاصي با خبرنگار سينما خبر عنوان کرد:  قرار است سريالي را با حسين سهيلي زاده کار کنم که "آفسايد" نام دارد، چند سال پيش ايشان سريالي را ساختند که "سه پنج دو" نام داشت و تنها چيزي که در مورد اين سريال مي توانم بگويم اين است که در داستان اين مجموعه ي تلويزيوني کاراکتري وجود داشت به نام "سياوش رستمي" که نقشش را بازي کرده ام و ادامه ي قصه ي من است و حالا در يک فضاي ديگر و در يک ژانر غافلگير کننده تر ساخته مي شود.

 اخبار,اخبار فرهنگی,امیر حسین رستمی

وي گفت: اين روزها هم مشغول تمرين تئاتر "گرون هلم" کاري از "عليرضا کوشک جلالي" هستم، اين نمايش هر شب در سالن اصلي فرهنگسراي نياوران اجرا مي شود.
 
بازيگر سريال دودکش ادامه داد: البته بعد از بازي در سريال دودکش که ماه رمضان سال گذشته پخش مي شد، بيشتر کار رسانه کردم و درگير کار نمايش هم بودم و حالا تصميم گرفته ام تغييراتي داشته باشم و به دليل اينکه هميشه غافلگير کننده ام باز هم در يک غافلگيري به تصوير برمي گردم.
 
وي افزود: بهمن و اسفند ماه سال گذشته نيز در فيلمي با نام "دريا، ماهي، پرنده" به کارگرداني "مهرداد غفارزاده"  نقش آفريني کردم که بازيگراني همچون "همايون ارشادي، نيوشا ضيغمي و . . ." در اين فيلم هنرنمايي کردند و بايد منتظر باشيم تا اين اثر سينمايي را در جشنواره ي سي و سوم فيلم فجر ببينيم.

 اخبار,اخبار فرهنگی,امیر حسین رستمی

   اين بازيگر در پايان گفت: براي ماه مبارک رمضان امسال هم پيشنهاد بازي داشتم و کاري با نام "سه جلد" به کارگرداني "سامان مقدم" قرار بود براي ماه رمضان آماده شود و همه ي ما برنامه ريزي کرده بوديم که مقابل دوربين برويم و 10 ارديبهشت کار کليد بخورد اما متاسفانه 8 ارديبهشت 93 تصميم بر اين شد که فيلمنامه دوباره بازنويسي مجدد شود و اينگونه رقم خورد که متاسفانه سريال به ماه مبارک رمضان نرسد.

 

اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------