«شهر موش‌ها2» سينماها را از ورشكستگي نجات مي‌دهد!!!



اخبار , اخبار فرهنگی , شهر موش‌ها2

در آستانه دوميلياردي شدن؛
اخبار فرهنگی - «شهر موش‌ها2» سينماها را از ورشكستگي نجات مي‌دهد!!!

تهیه کننده «شهر موش‌ها2» با تشکر از سینماداران و مردمی به تماشای این فیلم نشسته‌اند از نزدیک شدن آمار فروش این فیلم به دو میلیارد تومان خبر داد.

علی سرتیپی تهيه كننده اين فيلم بیان کرد: «شهر موش‌ها2» با توجه به استقبالی که از نمایش این فیلم صورت گرفته است، روز جمعه 14 شهریور ماه 215 میلیون تومان در تهران فروش داشتیم که این میزان پس از 10 روز در تهران به یک میلیارد و 220 میلیون تومان رسیده است.

 

او اضافه کرد: همچنین با 630 میلیون تومانی که این فیلم در شهرستان‌ها فروخته، جمع کلی فروش «شهر موش‌ها2» در کشور به یک میلیارد و 850 میلیون تومان رسیده است.

 

سرتیپی با ابراز امیدواری از اینکه ساخت چنین فیلم‌هایی و استقبالی که از آن صورت می‌گیرد سبب خیر شود تا سیاست‌های دولت در راستای حمایت و ساخت فیلم‌های مورد علاقه مردم باشد،‌ از سینماداران که امکان خدمات رسانی خوبی را به مردم فراهم کردند و نیز شورای صنفی نمایش قدردانی کرد.

 

وی گفت: اتفاق مثبتی که با نمایش «شهر موش‌ها2» رخ داده این است که برخلاف تصور و گمانه‌زنی‌هایی که صورت می‌گرفت بقیه فیلم‌های روی پرده نیز فروش خوبی دارد و این یک اتفاق قابل توجه و مثبت برای سینمای ایران است.

 

سرتیپی در پایان خاطرنشان کرد: نمایش «شهر موش‌ها2» و استقبال مردم از فیلم‌های روی پرده باعث شده است سینماهایی که در آستانه ورشکستگی بودند و تماشاگران زیادی به آنجا مراجعه نمی‌کرد، مانند سینماهای صحرا‌، قدس‌، جی‌، پیام و کارون احیا شوند.
اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------