اکران "تمشک "در نيمه دوم سال



اخبار , اخبار  فرهنگی,اکران فیلم تمشک,بازیگران فیلم تمشک

 

اخبار فرهنگی - اکران "تمشک "در نيمه دوم سال

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تمشک» گفت: اگر دوباره مشکل حادی پیش نیاید، «تمشک» را آبان‌ماه اکران می‌کنیم.

ساسان سالور درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «تمشک» بیان کرد: درحال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم این فیلم را آبان‌ماه اکران کنیم. در حال حال حاضر «تمشک» به دفتر پخش «یکتا فیلم» (حسن توکل‌نیا) سپرده شده و آن‌ها در تلاشند تا بهترین زمان ممکن برای اکران را بگیرند. به شخصه فکر می‌کنم اگر دوباره مشکلی پیش نیاید، آبان‌ماه به نمایش عمومی درخواهد آمد.

وی همچنین درباره وضعیت «آمین خواهیم گفت» که در جشنواره فجر دو سال قبل حضور داشت اما تا امروز نتوانسته پروانه نمایش عمومی بگیرد، گفت: وضعیت «آمین خواهیم گفت» هنوز هم نامشخص است. ما از مسئولین انتظار داشتیم که به طریقی به ما کمک کنند. البته هنوز هم به ایجاد تعامل امیدواریم چرا که در این زمینه گفت‌وگوهایی کرده‌ایم.

این تهیه‌کننده سینما خاطرنشان کرد: پس از گفت‌وگو و تعامل درباره وضعیت «آمین خواهیم گفت»، بخشی از آن کوتاه شد و امیدواریم که بتوانیم پروانه نمایش عمومی فیلم را می‌گیریم تا بتوانیم آن را در قالب گروه سینمایی هنر و تجربه که از چند وقت دیگر آغاز به کار می‌کند، اکران کنیم و پس از آن هم برای عرضه آن در شبکه نمایش خانگی اقدام کنیم.

ساسان سالور در پایان درباره فیلم بعدی‌ش با کارگردانی برادرش سامان سالور گفت: چند فیلمنامه برای ساخت به دفترمان آمده است اما ترجیح می‌دهیم تا ابتدا تکلیف دو فیلم «تمشک» و «آمین خواهیم گفت» را مشخص کنیم و بعد سراغ ساخت فیلم جدید برویم.

در «تمشک» نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، حبیب دهقان نسب‌ و... ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره زوج ناباروری است که تصمیم گرفته‌اند از راه اجاره رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان برمی‌خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است،

در «آمین خواهیم گفت» که هنوز پس از دو سال نتوانسته پروانه نمایش بگیرد، فرزاد حسنی، محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی و... بازی کرده‌اند.

«چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» به عنوان دومین فیلم سامان سالور هم با مشکلات زیادی در اکران عمومی روبرو شد و نهایتا به شبکه نمایش خانگی آمد.

اخبار فرهنگی - ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------