آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تصاویری که گلاره عباسی از جهیزیه اش منتشر کرد!



گلاره عباسی بازیگر خوب و توانای سینما و تلویزیون ایران این روز ها مشغول خرید جهیزیه و فراهم کردن مقدمات زندگی مشترک است.

گلاره عباسی بازیگر خوب و توانای سینما و تلویزیون ایران این روز ها مشغول خرید جهیزیه و فراهم کردن مقدمات زندگی مشترک است. وی طی مصاحبه ی اخیرش، نظر خود را درباره ازدواج اینگونه توضیح داده است : ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد و با تفکر صحیح انجام شود.

گلاره عباسی همچنین درباره ی ازدواج خود گفته است: این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و منتظر است تا قسمت خود سر برسد و اما حالا قسمت او بالاخره فرا رسیده و در تاریخ 25 تیر 1394 در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بسته است.

وی هم اکنون درگیر خرید جهیزیه است و تصاویر خریدهایش را در اینستاگرام برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

تصاویری که گلاره عباسی از جهیزیه اش منتشر کرد

متنی که او درباره ی عکس فوق منتشر کرده است:
اولین های خانه ی ما..... من و بی خوابی از شوق خرید های كوچك و بهانه های زیبای خوشبختی این روزهای من ... دلتون شاد و دعای خیرتون مثل همیشه بدرقه راه من ...

تصاویری که گلاره عباسی از جهیزیه اش منتشر کرد

متنی که گلاره عباسی درباره ی اولین گلدان خانه شان نوشت :
اولين گلدان خانه ما ... اين عكس را گرفتم كه براي همسر جان بفرستم كه ديدم عكس كودكی هم به زور خودشو در عكس جا داده و دوست داشتم برای شما هم بگذارم. كودكی من و گلدان امروزم... بدی كيفيت عكس هم مربوط به ويروس سرما خوردگی امروز منه شما مواظب خودتون باشيد.

 

اخبارفرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------