رستوران‌داری «ستایش» در رودبار/ مهدی سلوکی و حدیث میرامینی فرزندان نرگس محمدی شدند



 رستوران‌داری «ستایش» در رودبار/ مهدی سلوکی و حدیث میرامینی فرزندان نرگس محمدی شدند

مهدی سلوکی و حدیث میرامینی در سری دوم سریال «ستایش» نقش فرزندان ستایش را بازی می کنند و نرگس محمدی نیز بار دیگر و البته با چهره ای متفاوت در نقش ستایش ظاهر می شود.


تصویربرداری سری دوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در تهران ادامه دارد. نگارش فیلمنامه «ستایش 2» همزمان با پخش قسمت های پایانی سری اول، آغاز شد. این سریال در 36 قسمت به قلم سعید مطلبی نوشته شده و کارگردانی آن را سعید سلطانی برعهده دارد. ستایش 2 توسط آرمان زرین کوب تهیه می شود و تصویربرداری بخش هایی از آن در شمال کشور انجام شده و هم اکنون گروه سازنده در تهران مشغول تصویربرداری سکانس های مربوط به این شهر هستند.

 

بازیگران سریال ستایش 2,داستان سریال ستایش 2

داستان متفاوت، فضای متفاوت
سری دوم سریال ستایش 22 سال بعد از فرار ستایش و فرزندانش اتفاق می افتد. آنها با هویت جعلی و با نام فامیل رودباری در رامسر زندگی می کنند. ستایش از تغییر هویت خود و فرزندانش راضی است و خوشحال از این که برای همیشه از دست حشمت فردوس گریخته است. او رستوران دارد و با فرزندانش روزگار خوشی را تجریه می کند، اما تقدیر یک بار دیگر او و حشمت فردوس را روبه روی هم قرار می دهد.


سعید سلطانی درباره داستان سری دوم این مجموعه به جام جم گفت: ستایش 2 با یک جهش بیست و دو ساله به زمان حاضر رسیده و بچه های ستایش بزرگ شده اند. به همین دلیل در کنار قصه زندگی ستایش و تقابل او با حشمت فردوس، داستان فرزندان ستایش هم روایت می شود. به همین دلیل سری دوم سریال رویکرد جوانگرایانه دارد و مسائل روز هم در آن مطرح می شود.به گفته این کارگردان، قصه سری دوم سریال ستایش براساس سری اول آن طراحی و نوشته شده است، اما در عین حال مستقل است و همراهی با آن منوط به دیدن سری اول این مجموعه نیست.


سلطانی در این باره توضیح داد: در بخش هایی از سری دوم به پایه های اصلی داستان و رویدادهای سری اول رجوع می کنیم و اگر مخاطبی موفق به دیدن بخش اول این سریال نشده باشد، می تواند تمام نقاط عطف را به عنوان کلیدهای بخش دوم ببیند و در جریان جزئیات قصه قرار بگیرد.

بازیگران قدیمی و چند بازیگر جدید
در سریال ستایس 2 مهدی سلوکی نقش پسر ستایش را بازی می کند. مهدی سلوکی در سری اول نقش برادر ستایش را بازی می کرد. حدیث میرامینی در نقش دختر ستایش ظاهر می شود. پیش از او قرار بود نازلی رجب پور این نقش را بازی کند.

 

داریوش ارجمند و نرگس محمدی همچون سری اول نقش حشمت فردوس و ستایش را برعهده دارند. سیما تیرانداز که در ستایش 1 در نقش انیس درخشیده بود در سری دوم این سریال نیز بازی می کند. رامسین کبریتی و امیرمحمد زند از دیگر بازیگران این سریال هستند.


مدتی پیش خبر رسیده بود که لعیا زنگنه در نقش میانسالی ستایش در سری دوم این سریال بازی خواهد کرد، اما کمی بعد زنگنه بازی در سریال مادرانه را پذیرفت و نقش ستایش بار دیگر به نرگس محمدی سپرده شد. او در ستایش 2 به کمک گریم میانسال به نظر می رسد.


سعید سلطانی درباره انتخاب مجدد نرگس محمدی در نقش ستایش گفت: از آنجا که سری دوم سریال بر مبنای سری اول نوشته شده و ماجراهایی که می بینیم ادامه زندگی شخصیت های سری اول محسوب می شود، سعی کردیم تا حد امکان از همان بازیگران سری اول برای بازی در نقش های خودشان استفاده کنیم.


ستایش 2 همچنان مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و با توجه به حضور بازیگران سری اول و بخصوص بازی نرگس محمدی در سری دوم این سریال می توان حدس زد مخاطبان زیادی به تماشای این مجموعه بنشینند.


سریال ستایش 1 که پخش آن از نیمه دوم سال 89 در شبکه سه سیما آغاز شد داستان زندگی دختری به نام ستایش در دهه 60 را روایت می کرد که همسرش را از دست می دهد و ناچار است برای نگه داشتن فرزندانش از پدر همسرش فرار کند. در این سریال داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، رامسین کبریتی، مهدی سلوکی و سیما تیرانداز هنرنمایی کرده بودند.... /   inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------