اعلام تاریخ اکران قسمت جدید «تام رایدر»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «تام رایدر» در سال 2018 میلادی به سینما خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، دو کمپانی «برادران وارنر» و «متروگلدن مایر» از اکران قسمت جدید فیلم اکشن «تام رایدر» از 16 مارس 2018 خبر دادند که «آلیسیا ویکاندر» بازیگر برنده اسکار آمریکایی ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود.

بازی ویدئویی «تام رایدر» برای اولین بار در سال 1996 توسط کمپانی «Eidos» رونمایی شد و در آن به موفق‌ترین بازی رایانه‌ای زمان خود تبدیل شد و بیش از 45 میلیون دلار نسخه از آن به فروش رسید.

اما تاکنون دو فیلم بر اساس این بازی ویدئویی در سال‌های 2001 و 2003 با بازی «آنجلینا جولی» در نقش اصلی ساخته شد که در مجموع به فروش جهانی 432 میلیون دلار دست یافته است.

«آلیسیا ویکاندر» بازیگر نقش اصلی قسمت سوم فیلم «تام رایدر»، امسال برای بازی در فیلم «دختر دانمارکی» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد و قرار است به زودی در قسمت جدید مجموعه «بورن» و همچنین در فیلم «نور میان اقیانوس‌ها» در نقش مقابل «مایکل فاسبندر» بازی کند.

«تام رایدر» اولین فیلمی است که برای اکران در 16 مارس 2018 انتخاب شده و کمپانی برادران وارنر که پیش‌تر قرار بود فیلم «فِلَش» را در این تاریخ رونمایی کند تاکنون زمان دقیق اکران این فیلم ابرقهرمانی را اعلام نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------