شایعاتی که درباره این دو گوینده خبر صدا و سیما منتشر شد



اخبار , اخبار فرهنگی,شایعاتی درباره گوینده خبر,شایعاتی درباره قاسم افشار

 

محمدرضا حیاتی می‌گوید حرف‌هایی که درباره رفتن همکارش قاسم افشار از صدا و سیما زده شده واقعیت ندارند.

او با بیان این مطلب که صحبتی درباره آقای افشار مطرح شد و عکس‌های او در فضاهای مجازی دست‌به‌دست شد، درحالی‌که چنین چیزی به‌هیچ‌وجه واقعیت ندارد، به روزنامه شرق گفته: «حقیقت این است که آقای افشار به دلایلی از خبر خداحافظی کردند و مسئله اتفاقات گفته شده در ارتباط با کار او هیچ نقشی نداشت. البته آقای افشار هم باید می‌دانست ترک‌کردن میدان خبر در آن شرایط باعث انتشار چنین شایعاتی می‌شود و می‌توانست رفتن خود را به تأخیر بیندازد.»

این گوینده خبر گفته که به خاطر دارد که حتی معاونت سیاسی هم از آقای افشار درخواست کرد برای اینکه شبهه‌ای ایجاد نشود، حداقل سه‌ماهی رفتنش را به تعویق بیندازد که افشار نپذیرفت.

حیاتی از دوران پس از انتخابات سال 1388 به عنوان دوران سختی نام برده و اضافه کرده: «دورانی بسیار پرالتهاب و دشوار برای همه به‌خصوص گویندگان خبر بود. در تمام دوران کاری شرایط سخت بسیاری را تجربه کردم. مثل زمانی که زیر موشک‌باران خبر می‌خواندیم و فراموش نمی‌کنم روزهایی که در استودیو بودیم و هم‌زمان از بیرون صدای بمب می‌شنیدیم.»

او گفته: «مکاران قدیمی من هم از تلویزیون خداحافظی کردند و تنها من بودم که به نمایندگی از آن نسل در تلویزیون مانده بودم. طبعا وظیفه یک گوینده حرفه‌ای همین است که در هر شرایطی کارش را انجام دهد. اگر من هم از تلویزیون می‌رفتم، طبعا شخص دیگری کار من را انجام می‌داد، اما متوجه بودم که به دلیل سابقه حضورم در تلویزیون مردم انتظار بیشتری از من داشتند. به هر صورت صداوسیما را که نمی‌شود خالی گذاشت.»

حیاتی در پاسخ به این پرسش که «عجیب‌ترین شایعه‌ای که در مورد خودتان شنیدید چه بود؟» هم گفته:«به‌واسطه حضورم در تلویزیون و اینکه مردم با چهره‌ام آشنایی دارند و برای مردم شناخته‌شده هستم، حرف و حدیث هم هست. با اینکه همیشه از حواشی دوری می‌کنم اما در مورد من هم شایعه وجود دارد مثل اینکه گاهی می‌شنوم فلان برج یا هتل متعلق به من است.»

او درباره شایعه‌ای که بیماری‌اش و این که دیگر قادر به صحبت کردن و گویندگی نیست هم اینگونه توضیح داده: «بله این را هم خودم شنیدم. موضوع این بود که با وجود سرماخوردگی، چندساعتی خبر خواندم و بعد از آن تارهای صوتی‌ام آسیب دید و طبق تجویز دکتر تا دو ماه نمی‌توانستم کار کنم تا شرایط جسمی‌ام بهبود پیدا کند.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------