آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

ستاره هایی که از ازدواج فراری بودند!



افراد بسیاری با ازدواج کردن مخالف هستند و زندگی مجردی خود را ترجیح می دهند. این مورد در میان ستاره های هالیوود نیز صادق است.

افراد بسیاری با ازدواج کردن مخالف هستند و زندگی مجردی خود را ترجیح می دهند. این مورد در میان ستاره های هالیوود نیز صادق است. به عنوان مثال زمانی که خبر ازدواج جورج کلونی را شنیدیم، بسیار متعجب شدیم زیرا او نیز از جمله کسانی بود که به ازدواج علاقه ای نداشت. ما در اینجا نام افرادی را که روزی اعتراف کردند با ازدواج مخالفند، برایتان آورده ایم.

 

1. اپرا وینفری

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

اپرا وینفری از جمله افرادی است که علاقه ای به ازدواج ندارد، اگر چه چندین سال است که با استدمن گراهام قرار ملاقات می گذارد اما ترجیح اش بر این است که مجرد بماند. او در مصاحبه ای در سال 2013 در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد مجرد از دنیا برود، در جواب گفت: «بله، این حرف آخر من است.»

 

2. جان هام

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

جان هام در ماه سپتامبر از نامزدمش جنیفر وستفلت جدا شد. اما هر دوی آنها قبل از ازدواج اعتقاد داشتند که مجردی بهتر از ازدواج است. جان هام حتی در مصاحبه ای در سال 2010  گفت: «من ژتون ازدواج ندارم.»

 

3. شارلیز ترون

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود


اگر چه شالیز ترون با شان پن ازدواج کرد اما او در مصاحبه ای در سال 2011 گفته بود: «ازدواج برای من اهمیتی ندارد و من دلیلی برای آن نمی بینم. به نظر من عشق و یک رابطه بلند مدت باید در دل باشد و ربطی به ازدواج ندارد اما گویا این موضوع برای دیگران بسیار با اهمیت است.»

 

4. آل پاچینو

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

اگر چه آل پاچینو اکنون 3 فرزند دارد اما به دلیل سختی هایی که در دوران کودکی خود کشید، با ازدواج مخالف است. زمانی که او ۲ سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش از هم جدا شدند و همین تجربه تلخ باعث شد که او نسبت به ازدواج خاطره ای تلخ داشته باشد.

 

5. جرج کلونی

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

جرج کلونی از سال 1989 تا سال 1993 با تالیا بالسام، بازیگر آمریکایی زندگی کرد اما پس از طلاق شان، زمانی که از جرج کلونی پرسیدند آیا می خواهی دوباره ازدواج کنی، در جواب گفت: «ازدواج دغدغه ذهنی افراد بی شماری است اما من دیگر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم چون حتی راجع به آن فکر هم نمی کنم.»

 

اما گویا او بار دیگر نظرش را تغییر دارد. جرج کلونی در ۲۸ آوریل ۲۰۱۴ با امل کلونی نامزد کرد و در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۴ در ونیز ایتالیا مراسم عروسی خود را جشن گرفت.

 

6. سارا کیت

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

سارا کیت کمدین، نویسنده، بازیگر، خواننده و موسیقی‌دان آمریکایی است که اخیرا با مایکل شین قرار ملاقات می گذارد. او در سال 2014 در توییتر خود اعلام کرد که می خواهد مجرد بماند. «چرا باید خودم را درگیر زندگی عاطفی ام بکنم. واقعا ترسناک است.»

 

7. چلسی هندلر

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

در سال 2012 چلسی هندلر در مصاحبه با یکی از مجلات گفت: «نمی دانم که یک روز ازدواج خواهم کرد یا نه، حتی نمی دانم که دوست دارم همسر مردی شوم یا نه. به نظر من ازدواج خیلی پیچیده است.»

 

8. دیانه کروگر

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

دیانه کروگر به مدت 5 سال با گیوم کنه زندگی کرد اما پس از جدا شدن از او در مصاحبه گفت: «من دیگر به ازدواج اعتقادی ندارم. به نظر من آنچه مهم است عشق درونی است نه یک برگه کاغذ.»

 

9. کامرون دیاز

 

اخبار , اخبار فرهنگی, ستارگان هالیوود

 

قبل از ازدواج اش با بنجی مدن، کامرون دیاز هیچ علاقه ای به ازدواج نداشت. او حتی یک بار در مصاحبه ای گفته بود: «من فکر نمی کنم که ما آدم های مدن بتوانیم با سنت های قدیمی خود و زندگی مان را وقف دهیم.» نظر او در مورد عشق نیز چنین بود: «چه کسی دوست دارد تمام عمر خود را با یک نفر بگذراند؟»

اخبار فرهنگی - برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------