آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

من کتایون ریاحی در کنیا هستم+ تصاویر



 

 

من کتایون ریاحی در کنیا هستم+ تصاویر

 

 

بازیگر «یوسف پیامبر(ع)» طی یادداشتی نوشت: هم اکنون من کتایون ریاحی در کنیا هستم، برای آب رسانی و کمک به قحطی زدگان سومالی که بعد از طی روزها گاه هفته ها راهپیمایی ، گرسنه و تشنه خود را به کمپ داداب می رسانند، هر چند که تعدادی هرگز به مقصد نمی رسند.

کتایون ریاحی در پی حضور در سومالی یادداشتی کوتاه درباره این سفر نوشت: هم اکنون من کتایون ریاحی در کنیا هستم، برای آب رسانی و کمک به قحطی زدگان سومالی که بعد از طی روزها گاه هفته ها راهپیمایی ، گرسنه و تشنه خود را به کمپ داداب می رسانند، هر چند که تعدادی هرگز به مقصد نمی رسند.(کمپ داداب بزرگترین کمپ پناهندگان است با حداقل امکانات برای بقا).

 

 

 

 

من کتایون ریاحی در کنیا هستم+ تصاویر

 

 

 

کنیا خود کشور فقیری است و شهرمرزی کوچک داداب که در فاصله کمی با کمپ داداب قرار دارد جز فقیرترین شهرهای کنیاست ولی با این وجود انها میزبان پناهدگان و قحطی زدگان سومالیایی هستند ، نکته تکان دهنده همین بود.

آب ، بزرگترین مشگل صحرای عظیم افریقاست . چیزی که برای ما قابل درک نیست . یک جرعه آب می تواند زندگی ای را نجات دهد. من به شکرانه ابی که در سرزمینمان ایران وجود دارد ، تعدادی تانک آب برای منطقه خریداری کردم ، که به کمک سه إیرانی فعال که چرتی اکتز را در آنجا فعال کرده اند و صلیب سرخ توانستم ، کمک های خود و مهرآفرین را به دست مردم برسانم.

 

 

 

 

من کتایون ریاحی در کنیا هستم+ تصاویر

 

 

 

در یکی از مکانها که به خانه ماما هانی معروف است ، بیشتر کودکانی که به هر دلیل خانواده خود را از دست داده اند به اینجا اورده می شوند. ماما هانی پیرزنی است که با کمک های مردمی بیش از سیصد کودک و نوجوان را که برخی از آنان معلولند را نگهداری می کند .بخشی از هدیه مادران و کودکان مهرافرین در این خانه اهداء شد.

کودکان اینجا سومالیایی و کنیایی ، مسلمان و مسیحی هستند.هر کس به این خانه درآمد، آبش دهید ، نانش دهید وز ایمانش نپرسید..../خبرگزاری سینمای ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------