همه آرژانتینی‌ها، حريف ايران چقدر طرفدار داره!



اخبار فرهنگی - همه آرژانتینی‌ها، حريف ايران چقدر طرفدار داره!

بین علاقه‌مندان به فوتبال در دیگر کشورها نیز طرفدار دارند، تصمیم گرفتیم سراغ هنرمندان کشورمان برویم و از آنها بپرسیم بعد از تیم ملی کشورمان، طرفدار کدام تیم هستند و پیش‌بینی‌شان از نتیجه نهایی جام‌جهانی برزیل چیست؟

فوتبال یکی از پدیده‌های جذاب  عصر حاضر است که در بین تمامی قشرهای جوامع و در مقاطع سنی مختلف طرفداران بسیاری دارد و این جذابیت هر 4 سال یک‌بار با برگزاری مسابقات جام‌جهانی به اوج خود می‌رسد چراکه تیم‌های مطرح دنیا فرصتی پیدا می‌کنند تا در فرصتی برابر با یکدیگر به رقابت پرداخته و توانایی‌های خودشان را به علاقه‌مندان این ورزش نشان دهند. اما آنچه جام‌جهانی 2014 را برای ما متفاوت‌تر و حساس‌تر کرده حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از مسابقات است؛ حضوری که همه ایرانیان را مشتاق‌تر می‌کند تا رقابت‌ها را دنبال کنند و این آرزو را داشته باشند تا تیم ملی کشورشان بازی‌هایی را ارائه دهد که در شان آن باشد و بتواند با موفقیت مراحل مختلف مسابقات را پشت‌سر بگذارد. باتوجه به جذابیت این ورزش و اینکه تیم‌های مطرح دنیا بین علاقه‌مندان به فوتبال در دیگر کشورها نیز طرفدار دارند، تصمیم گرفتیم سراغ هنرمندان کشورمان برویم و از آنها بپرسیم بعد از تیم ملی کشورمان، طرفدار کدام تیم هستند و پیش‌بینی‌شان از نتیجه نهایی جام‌جهانی برزیل چیست؟ در ادامه می‌توانید نظرات جالب هنرمندان را در این خصوص بخوانید!

رضا یزدانی: آرژانتینی هستم اما فکر می‌کنم برزیل برنده می‌شود

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران طرفداران آرژانتین,تیم های محبوب بازیگران


من همیشه طرفدار تیم ملی آرژانتین بودم که متاسفانه امسال با تیم ملی کشورمان هم‌گروه شده است. در هر دوره با تمام وجود دوست داشتم این تیم برنده شود اما امسال اگر آرزو کنم که این تیم برنده شود، باید راضی به باخت تیم ملی کشور خودم شوم که این هم غیرممکن است. اما در کل از این هم گروه شدن حس خوبی پیدا نکردم. وقتی کوچک بودم همیشه به مارادونا که ستاره فوتبال آن سال‌ها بود، علاقه داشتم و حالا هم همین حس را به مسی دارم. علاقه به فوتبال آرژانتین از دوران بچگی همراهم بوده. از طرفی نمی‌دانم در مورد صعود تیم ملی ایران از گروهش چه پیش‌بینی می‌توان کرد و فقط می‌دانم باید امیدوار بود. مسئله اینجاست که فوتبال ما سیستماتیک نیست و روی شانس استوار شده و این کار را سخت می‌کند. کمااینکه ما اصلا تصور نمی‌کردیم بتواند تیم ملی کره را شکست دهد و در کمال تعجب دیدیم که این اتفاق افتاد. پیش‌بینی‌ام از جام‌جهانی 2014 این است که تیم ملی برزیل برنده نهایی مسابقات شود چون هم میزبان است و هم اینکه بازیکنان خوبی دارد. اما اگر این تیم نتواند صعود کند فکر می‌کنم آرژانتین، آلمان، اسپانیا یا ایتالیا بتوانند در این جایگاه قرار گیرند.

عارف لرستانی: طرفدار پروپا قرص تیم آرژانتین هستم

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران طرفداران آرژانتین,تیم های محبوب بازیگران


فوتبال یکی از علاقه‌مندی‌های من در زندگی است و خودم هم خیلی این ورزش را انجام می‌دهم. از بین تیم‌هایی که امسال در جام‌جهانی حضور دارند اول به تیم آرژانتین، دوم ایتالیا و سوم به برزیل علاقه دارم و طرفدارشان هستم. درواقع این سه تیم برایم حالت نوستالژیک دارند چون از دوران بچگی دوست‌شان داشتم و بازی‌های‌شان را دنبال می‌کردم. بازیکنانی همچون پائولواوتوری، مارادوانا و... اسطوره‌های فوتبال بودند که به آنها علاقه زیادی داشته و فکر می‌کنم برنده نهایی مسابقات جام‌جهانی امسال تیم فوتبال کشور برزیل باشد. تیم ملی کشورمان هم امیدوارم بتواند از گروهش صعود کند، اما مطمئن نیستم که این اتفاق بیفتد. درواقع به نظرم اگر هم چنین شود خیلی نشانه پیشرفت فوتبال ایران نیست بلکه بیشتر از روی شانس چنین شده است، چون با این وضعیتی که فوتبال ما دارد این صعود می‌تواند تنها جرقه‌ای باشد که توسط افراد زده می‌شود و به معنای شکوفا شدن نیست. دلیلش هم این است که زمینه‌ای برای رشد آن فراهم نشده. منظورم این نیست که افراد استعداد ندارند، بلکه زمینه‌ای فراهم نشده که استعدادها شناسایی و شکوفا شوند. با همه اینها از آنجایی که با صعود تیم ملی کشورمان از گروهش، دل مردم‌مان شاد می‌شود، آرزو می‌کنم این اتفاق بیفتد.

امیرحسین رستمی: طرفدار تیم خوش‌تیپ‌تر هستم

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران طرفداران آرژانتین,تیم های محبوب بازیگران


هر تیمی که خوش‌تیپ‌تر باشد طرفدار آن هستم. البته هم خوش‌تیپ و هم آدم حسابی! راستش هنوز فرصت نکرده‌ام پیگیری کنم که چه تیم‌هایی به جام‌جهانی صعود کرده‌اند فقط می‌دانم ایران و آرژانتین هم گروه‌اند. اتفاقا فدراسیون تصمیم دارد گروهی را به عنوان سفیران فرهنگی ایران به برزیل ببرد که من هم جزو آنها هستم اما نمی‌دانم بتوانم بروم یا نه چون ممکن است درگیر سریال شوم ولی اگر فرصت شد فقط به خاطر پسرم می‌روم چون می‌خواهم او را هم ببرم تا خاطره خوبی برایش ثبت شود. خودم خیلی به فوتبال علاقه‌مند نیستم. سال گذشته، برای اولین‌بار آن هم به دعوت فدراسیون فوتبال برای بازی ایران و کره جنوبی به استادیوم آزادی رفتم و این فضا را دیدم. امسال هم اگر کارم اجازه دهد و به عنوان سفیر فرهنگی ایران به برزیل بروم سه استادیوم دیگر دنیا را هم می‌بینیم. در کنار همه اینها، اصلی‌ترین دلیلی که باعث می‌شود این دوره از جام‌جهانی را تماشا کنم، به خاطر ایران و حس شدید ایران دوستی است.

محراب قاسم‌خانی: طرفدار تیم هلند هستم

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران طرفداران آرژانتین,تیم های محبوب بازیگران


از زمانی که به خاطر دارم طرفدار تیم هلند بودم و هنوز هم این حس در وجودم باقی مانده است. با اینکه بازیکنان این تیم را مانند دهه 70 و 90 میلادی دوست ندارم اما هنوز هم طرفدار پروپا قرص تیم هلند هستم. هلند شانس برنده شدن ندارد اما اگر ببرد، واقعا هیجان‌زده می‌شوم. با اینکه می‌دانم بازی تیم‌های اسپانیا، آرژانتین و برزیل هم جذاب و دیدنی است، اما باز ناخودآگاه طرفدار برد تیم هلند هستم. در مورد تیم ملی کشور خودمان هم باید بگویم واقعا امیدوارم که بتواند بازی‌های خوبی را از خودش نشان دهد، حتی اگر موفق به صعود نشود. ما امسال بازیکنان خوبی همچون دژآگه، قوچانی، شجاعی، آندرانیک تیموریان و... را داریم. در کنار مربی خوشنامی همچون کی‌روش که وجودش به تیم ما ارزش و اعتبار بیشتر و جهانی بخشیده و باعث شده نگاه مطبوعات کشورهای دیگر به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 تغییر کند و درمورد این مسئله صحبت کنند. به نظرم این اتفاق بزرگی است که نباید نادیده گرفته شود. به همه این دلایل امیدوارم بچه‌ها امسال بازی‌های خوبی را انجام دهند مخالفان حضور کی‌روش که طرفدار مربیان سنتی هستند حق اعتراض به خود راه ندهند. به نظرم از آنجایی که تیم ملی برزیل، میزبان مسابقات است و از سوی دیگر بهترین خط دفاع را برخلاف دوره‌های پیش دارد، برنده نهایی مسابقات جام‌جهانی 2014 شود.

سروش صحت: همیشه طرفدار یک تیم نیستم

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران طرفداران آرژانتین,تیم های محبوب بازیگران


متاسفانه همیشه طرفدار یک تیم نیستم و علاقه‌ام به آنها متغیر است، به همین دلیل اگر بخواهم از تیم‌هایی که در حال حاضر به آنها علاقه‌مندم نام ببرم به غیر ایران، تیم‌های برزیل، آرژانتین، اسپانیا و پرتغال را دوست دارم. دلیل تغییر علاقه‌ام هم تکنیک بازیکنان، قیافه آنها، خود این افراد، حس و حال خودم و اینکه دلم گاهی برای تیم‌های ضعیف می‌سوزد و... است و این عوامل باعث شده که در هر دوره‌ای طرفدار تیم‌های خاصی باشم. هیچ‌وقت مثل آدم‌هایی که یک عمر طرفدار یک تیم هستند، نبودم. مثلا در تیم‌های باشگاهی اسپانیا، دو تیم رئال و بارسلونا هستند که هیچ‌وقت نمی شود طرفدار هر دوی آنها بود چون یک جور توهین است اما من از هر دوی آنها خوشم می‌آید و طرفدار هر دوشان هستم! درمورد جام‌جهانی امسال هم فکر می‌کنم، جام‌جهانی خوبی باشد چون این دوره از مسابقات در یکی از قطب‌های فوتبال دنیا برگزار می‌شود. علاوه بر این موضوع، حضور تیم ملی فوتبال کشورمان هم یکی دیگر از اتفاقات خوب این دوره است که آن را جذاب‌تر می‌کند.

 

اخبار فرهنگی - مجله زندگی ایده آل / برترین ها

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------