ساداتی: چهره ام به ایفای نقش «لیلا» کمک کرد/ برایم مهم است که نقشم را دوست داشته باشم



بازیگر نقش لیلا در سریال «تنهایی لیلا» گفت:هر اثری که پیشنهاد می‌شود، ابتدا به این فکر می‌کنم که نقش و قصه را دوست دارم یا نه و بعد ایفای آنرا قبول می‌کنم و در مورد سریال «تنهایی لیلا» نیز باید بگویم که شخصیت لیلا را دوست داشتم.

«مینا ساداتی»  بازیگر نقش لیلا در سریال «تنهایی لیلا» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره حضورش در آثار تلویزیونی و تفاوتش با سینما گفت:‌ در حالت کلی مدیوم برایم اهمیت چندانی ندارد و نقش و کاری که می‌خواهم در آن بازی کنم برایم اهمیت فراوانی دارد.

 

 اخبار , اخبار فرهنگی, سریال تنهایی لیلا

 

وی ادامه داد:‌ در هر اثری که پیشنهاد می‌شود در ابتدا به این فکر می‌کنم که نقش و قصه را دوست دارم یا نه و بعد ایفای آنرا قبول می‌کنم و در مورد سریال «تنهایی لیلا» نیز باید بگویم که شخصیت لیلا را دوست داشتم.

 

 اخبار , اخبار فرهنگی, سریال تنهایی لیلا

 

این بازیگر که اولین تجربه حضور در سریال را با مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» آغاز کرده است،‌درباره نقش خود بیان داشت:‌ اینکه لیلا را دوست داشتم و یا نه بخشی دیگر از ماجرا است، اما چیزی که برایم اهمیت این بود که لیلا نقش مهمی بود و در این برهه از زندگیم دوست داشتم چنین کاراکتری را تجربه کنم.

 

 اخبار , اخبار فرهنگی, سریال تنهایی لیلا

 

بازیگر نقش آمنه در فیلم سینمایی «محمد (ص)» افزود: معتقدم هیچ بازیگری به طور صد در صد به نقشی که می‌خواهد آن را بازی کند،‌نزدیک نیست، اما در خلال کار مشابهت‌هایی بین بازیگر و کاراکتر آنهم به طور لحظه‌ای بوجود می‌آید و البته ممکن هم هست این تشابه در برخی شرایط به تفاوت بدل شود.

 

 اخبار , اخبار فرهنگی, سریال تنهایی لیلا

 

ساداتی افزود:‌چهره و فیزیکم تا حدودی به ایفای نقشم کمک کرد. ویژگی چهره و صورت از جمله مسائلی نبود که من انتخابش کرده باشم،‌ اما با توجه به همه این ویژگی‌ها یک بازیگر برای نقشی انتخاب می‌شود.

سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمد حسین لطیفی، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، نویسندگی حامد عنقا هر شب از شبکه سه سیما پخش شد.

اخبار فرهنگی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------