گفتگو با سعید آقاخانی بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر



گفتگو با سعید آقاخانی بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر

سعید آقاخانی که این روزها فیلم «لامپ صد» به کارگردانی وی روی پرده است، قصد دارد سال آینده یک سریال بسازد.

سعید آقاخانی که این روزها فیلم «لامپ صد» به کارگردانی وی روی پرده است، قصد دارد سال آینده یک سریال بسازد.

سعید آقاخانی در گفتگویی درباره حضور خود در تلویزیون بیان کرد: من امسال درگیر چند فیلم سینمایی بودم و به همین دلیل نتوانستم کاری در تلویزیون داشته باشم.

وی که امسال یک سریال تلویزیونی با عنوان «روزهای بد، به در» داشت درباره فعالیت های خود در عرصه تلویزیون بیان کرد: به خاطر فیلم هایی که درگیر آنها بودم نتوانستم به دنبال تصویب و تولید فیلمنامه ای در تلویزیون باشم با این حال برای سال آینده فیلمنامه خوبی برای یک سریال دارم که اگر موافقت شود حتما آن را خواهم ساخت.

آقاخانی که امسال در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» دریافت کرد و فیلم سینمایی خودش هم اثری در فضایی جدی است درباره مسیری که در آینده در ساخت فیلم و سریال ها ادامه خواهد داد، گفت: برای من فضای کمدی یا جدی فرقی ندارد اگر اثری خوب باشد در هر دو این زمینه ها آن را کار خواهم کرد.

وی درباره «لامپ صد» و پیش بینی خود از فروش آن بیان کرد: امیدوارم این فیلم بتواند مخاطب را جذب کند و فروش خوبی داشته باشد چون فیلم مستقلی است و به جایی وابستگی ندارد.

کارگردان فیلم «لامپ صد» ادامه داد: «لامپ صد» یک اثر اجتماعی است که همیشه گفته می شود که از چنین آثاری حمایت می شود اما متاسفانه حمایتی وجود ندارد و کار براساس یک بودجه شخصی ساخته شد.

آقاخانی با اشاره به تهیه کنندگی احسان دلاویز از این فیلم توضیح داد: تنها نیت خیر آقای دلاویز پشت این فیلم بود و من تنها آرزویم این است که این فیلم فروش خوبی داشته باشد تا او دوباره بتواند در چرخه سینما دست به تولید بزند.

آقاخانی در پایان گفت: ما ابتدا فکر می کردیم که این فیلم به دلیل نوع قصه و رایتی که دارد فروش متوسطی داشته باشد و دلاویز بیان کرد که اگر فیلم بتواند حتی روی یک نفر هم تاثیر بگذارد خوب است اما فکر می کنم فروش موفقی در آینده داشته باشد.
اخبارفرهنگی  -مهر نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------