ساره بیات چگونه در جشنواره کن2015 درخشید؟



نگاهی به  نحوه ی ورود ساره بیات در جشنواره کن 2015  خالی از نکته نیست.

اخبار,اخبار فرهنگی,ساره بیات چگونه در جشنواره کن2015 درخشید

 

بعد از نوید محمدزاده بازیگر جوان سینمای ایران که با پوشش غیرمتعارفش در جشنواره کن واکنشهای مخاطبان را موجب گشت و البته در نتیجه این واکنشها خیلی سریع پوشش خود را تغییر داد حالا ساره بیات است که به واسطه پوشش اش در جشنواره کن مورد توجه قرار داده است.


البته که ساره بیات که پیشتر هم به واسطه حضور در تنها محصول اسکاری سینمای ایران “جدایی…” در چنین محافلی حضور داشته سعی کرده طوری لباس بپوشد که حاشیه ساز نباشد.

اما به هر حال نگاهی به پوشش کلی وی و بخصوص کیف و عینک و کمربندی که مورد استفاده قرار داده است خالی از نکته نیست.

مهمترین نکته درباره ساره بیات آن است که پوشش خود را منطبق با پوشش بازیگران میانسال هالیوود انتخاب کرده است؛ بلوز سفید، شلوار مشکی دمپا گشاد و کفشی که با بلوز هماهنگ شده است.

وامداری از بازیگران پا به سن گذاشته هالیوود
البته که بیات یک روسری مشکی هم به سر دارد تا نوعی همگونی میان روسری و شلوار بوجود آید اما مدل موهای این بازیگر را که کنار لباس کاملا پوشیده اش بگذارید بیش از هر چیز وامداری از سبک پوشش بازیگران پا به سن گذاشته هالیوودی است که رخ می نماید.  

اخبار,اخبار فرهنگی,ساره بیات چگونه در جشنواره کن2015 درخشید

  در خدمت اسپانسری کهنسال
نکته دیگر درباره پوشش ساره بیات تاثیرپذیری فراوان او از اسپانسری است که در این مراسم همراهش بوده است؛ اسپانسری فرانسوی به نام “لویی ویتون” یا “ال.وی” که بیش از یک قرن و نیم قدمت دارد.

این اسپانسر که گویا طراح لباس بیات در جشنواره کن بوده است با قرار دادن عینک و کیفی که لوگوی “ال.وی” به صورت گل درشت روی آن خودنمایی می کند در دستان ساره بیات، خیلی خوب توانسته از توجهاتی که به یک بازیگر زن ایرانی در چنین مراسمی صورت می گیرد به نفع برند خود استفاده کند.

کمربندی ناهمگون
نکته ناهمگون پوشش بیات هم کمربندی است که به شلوار بسته است. در کنتراستی عجیب او کمربندی قرمزرنگ را انتخاب کرده است که کمترین ربطی به سیاه و سفیدی پوشش غالبش ندارد.
به نظر می رسد در انتخاب این کمربند هم همان “ال.وی” که موسس اش “لویی ویتون” فرانسوی بوده بیش از هر کس دیگر نقش داشته باشد.

بنیان گذاری توسط یک نجارزاده
لویی ویتون که پسر یک نجار بود در میانه قرن نوزدهم این شرکت را تاسیس کرد. لویی با ساختن چمدان، کیف، ساک سفری و وسایل مورد نیاز مسافرت، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

در آن زمان، تنها اشخاص بسیار ثروتمند جامعه توانایی استفاده از محصولات لویی را داشتند اما بعد از گذشت ۱۶۰ سال حالا لویی ویتون به برندی بدل شده که سعی میکند میان تصور از یک نام تجاری لوکس و تفکر مبتنی بر تولید و بازاریابی انبوه، رابطه برقرار سازد.

از ادری هیپبورن تا آنجلینا جولی
لویی ویتون همواره سعی کرده از شیوه‌ها و تکنیک‌های بازاریابی انبوه، مثل جلب حمایت افراد مشهور و اسپانسری رخدادهای ورزشی برای رونق بازار کالاهای خویش سود ببرد.

“ادری هیپورن”، اسکارلت یوهانسون”، “آنجلینا جولی”، “شان کانری” و “کاترین دنوور” از جمله چهره های سینمایی بوده اند که در مقاطع مختلف از کالاهای این برند سود جسته اند و حالا ساره بیات نیز با انتخاب این برند برای حضور در یک مراسم رسمی، در مسیر چنین چهره هایی گام برداشته است.

اخبار فرهنگی - سینما ژورنال
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------