شرط سینماها برای اکران مسابقات جام جهانی فوتبال



اخبار , اخبار فرهنگی , تماشای مسابقات در سینما

اخبار فرهنگی - شرط سینماها برای اکران مسابقات جام جهانی فوتبال

حضور حتی یک خانم در میان آقایان باعث می‌شود اخلاق بیشتر رعایت شود.

مدیر سینما «آزادی» با ابراز امیدواری از پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در این سینما تاکید کرد: اگر خانواده‌ها و خانم‌ها امکان حضور در سینما را برای تماشای مسابقات نداشته باشند از پخش فوتبال صرف‌نظر خواهیم کرد.
 
رضا سعیدی‌پور بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای حضور مردم در سینماهای آزادی،‌ملت و زندگی همزمان با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال انجام شده و امیدوارم این اتفاق خوب بیافتد تا رونق بیشتری به سینماها داده شود.
 

او با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی استقبال مردم از سینماها کاهش یابد، گفت: نمایش مسابقات جام جهانی در زمانی که توجه مردم بیشتر به فوتبال است برای سینماها موثر خواهد بود چرا که حتی بسیاری از افرادی که تا به حال به سینما نیامده‌اند، با آمدن به محیطی که علاوه بر کافی‌شاپ و رستوران، دیوارهای آن‌ پوشیده از عکس‌ و تیزرهای سینمایی است، تصور متفاوتی از فضای جدید سینماها به‌دست می‌آورند.

 

سعیدی‌پور با بیان اینکه چهار سال قبل مجوز لازم برای حضور خانم‌ها در سینماها به هنگام پخش مسابقات فوتبال داده نشد، خاطرنشان کرد: ما در همان زمان هم با همکاران دیگر به این اجماع رسیدیم که فوتبال در سینما فقط برای آقایان پخش نشود، چون سینما یک محیط خانوادگی است و اگر قرار باشد فقط مجردها و آقایان به سینما بیایند همان اتفاقاتی که در استادیوم‌ها رخ می‌دهد در سینماها نیز تکرار می‌شود؛ در صورتی که حضور حتی یک خانم در میان آقایان باعث می‌شود اخلاق بیشتر رعایت شود.
 

مدیر سینما «آزادی» افزود: برخی هماهنگی‌ها برای پخش مسابقات فوتبال در سالن سینماها انجام شده ولی جلسات دیگری هم باید انجام شود تا این کار نهایی شود.
 

سعیدی‌پور با اشاره به اینکه عده‌ای با نمایش فوتبال در سینما مخالف هستند، گفت:‌برای نمایش هر فیلم سینمایی تعدادی سانس موظف داریم که در قراردادها مشخص است. هم‌چنین آخرین سانس‌های موظف معمولا 9 یا 10 شب است و پس از آن سینما در اختیار سینمادار خواهد بود که در صورت تمایل می‌تواند نسبت به تقاضایی که وجود دارد عرضه داشته باشد. این عرضه گاهی یک سانس فوق‌العاده برای نمایش فیلم است و گاهی هم پخش مسابقه فوتبال.
 

او تاکید کرد: به همین دلیل از آنجا که تقریبا بیشتر مسابقات جام‌جهانی بعد از ساعت 9 شب هستند و نیز از آنجا که هیچ گاه برای نمایش فیلم‌ها با دفاتر پخش یا صاحبان فیلم‌ها مشکلی نداشته‌ایم، برای انجام این کار هم هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.
اخبار فرهنگی - عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------