فروش 400 ميليوني «شهر موشها2» در سه روز اكران



اخبار فرهنگی - فروش 400 ميليوني «شهر موشها2» در سه روز اكران

فیلم سینمایی «شهر موشها» 2 فقط جمعه 7 شهریور ماه فروشش از مرز 155 میلیون گذشت و یک رکورد در تاریخ سینمای ایران برای یک روز ثبت کرد.

علی سرتیپی پخش کننده و تهیه کننده این فیلم گفت: شهرموشها 2 ،شب گذشته در سینمای تهران 155 میلیون فروخت، ما پیش از این رکوردمان برای یک فیلم در یک روز، 108 میلیون تومان بود که با این رقم ، آن رکورد قبلی را شکاند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اکران شهر موشها

 

یکی از تهیه‌کنندگان فیلم پیش بینی کرد که این هفته مخاطبان بیشتری به تماشای این فیلم بنشینند و ادامه داد: در مجموع فیلم 365 میلیون تومان در سه روز اول اکرانش در تهران فروخته است که به مرز 400 میلیون نزدیک می‌شود.

 

سرتیپی همچنین گفت: فیلم «شهر موشها» در اغلب سینماها به سانس فوق‌العاده کشیده است،مثلا سینما «آزادی» سانس 2 تا 4 بامداد داشته است، با وجود اینکه فیلم برای کودکان بود و سینما «صحرا» در این سه روز به اندازه سه ماه فروشش فروخته است.

 

به گفته‌ی این پخش‌کننده؛ سینما فلسطین را به دلیل جشنواره یاس و سینما ایران را به دلیل تنبیه‌ای که از سوی وزارت ارشاد در نظر گرفته شده بود، این هفته نداشتیم بنابراین امیدواریم این هفته به تعداد سینماهای که قرارداد داریم اضافه شود.
اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------