سريال "معراجي ها" پرطرفدار مي شود/ فروش خوب براي "دو دوست"



اخبار فرهنگی - سريال "معراجي ها" پرطرفدار مي شود/ فروش خوب براي "دو دوست"

سريال تلويزيوني" معراجي ها" همچون نسخه سينماي اش با اقبال مخاطبان روبرو مي شود.

  اخبار,اخبار فرهنگی,معراجي ها,سریال معراجي ها

 

پوراندخت مهیمن بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار سينما خبر؛ با اشاره به پخش فيلم سينمايي "معراجي ها" در قالب سريال از تلويزيون توضيح داد: اين سريال همچون نسخه سينمايي اش که از اکران خوب و پرفروشي در سينماها برخوردار بود در جذب مخاطب تلويزيوني موفق خواهد شد.

وي در ادامه گفت: اين سريال که به زودي به روي آنتن مي رود؛ از نظر کليت داستان علاوه بر نمايش دادن صحنه هايي از جنگ تحميلي در گذشته، زمان حال را نيز روايت مي کند و اين موضوع در جذب مخاطب تاثير زيادي خواهد داشت.

مهيمن با اشاره به نقشش در "معراجي ها" بيان داشت: در اين فيلم نقش کاملا متفاوتي را ايفا کرده ام؛  بازي من در دو زمان حال و  گذشته رقم مي خورد. نقش مادر محمد زمانی را دارم که دوست ندارد پسرش به جبهه رود اما زمانیکه پسرش به جبهه می رود او کاملا شخصیتش تغییر می کند و آدمی دیگر می شود که با قبل و گذشته خود اصلا قابل قیاس نیست.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,معراجي ها,سریال معراجي ها

 
بازيگر فيلم سينمايي "زير درخت هلو" درخصوص بازي فيلم " دو دوست" بيان کرد: فيلم سينمايي "دو دوست" به کارگرداني محمد بانکي را آماده نمايش و اکران دارم. دراين فيلم آقاي حميد عسگري نقش خودش را بازي مي کند.

مهیمن در پايان در خصوص پيش بيني فروش اين فيلم گفت: قصه فيلم اجتماعي-عاطفي است و اتفاقات زمان معاصر را ترسيم کرده و اين دليل خوبي براي داشتن گيشه ي پرفروش براي اين فيلم است.

 اخبار فرهنگی - سینما خبر



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------