آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

شهرام شکوهی خواننده ماهواره ای در ایران مجوز گرفت!



 

جمشید مشایخی: حضور یک کارگردان فهیم باعث شد از حضور در «ستایش» لذت ببرم  

 

آلبوم یک برنده مسابقه خوانندگی در شبکه ماهواره ای «tv Persia» در ایران مجاز اعلام شد!یکی از جوانانی که در مسابقه خوانندگی شبکه «tv Persia » جزو برنده های اصلی برنامه بود، پس از دوسال بالاخره و با قبول بعضی شرایط بالاخره توانست همه مجوزهای آلبوم خود را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد دریافت کند.

 

شهرام شکوهی پس از موفقیت در این مسابقه و بالا آمدن تا مرحله نهایی مسابقه خوانندگی این شبکه، از سوی داوران آن که یکی از خواننده های سرشناس قبل از انقلاب بود(ستار)، مورد بی مهری قرار گرفت و با اینکه مخاطبان برنامه رای به اول شدن او داده بودند، در مسابقه دور نهایی به عنوان نفر دوم انتخاب شد تا حرف و حدیث ها درباره انتخاب های نهایی این برنامه بالا بگیرد.

قطعه «مدارا» که نام آلبوم او نیز می باشد۱۰ قطعه دارد و با صدای این خواننده از همان زمان در شبکه «PMC» پخش و در تمام سایت های اینترنتی قرار گرفت و با آمار دانلود بالایی رو به رو شد تا تهیه کنندگان بزرگ محصولات فرهنگی سراغ این جوان خوش صدا بروند و مراحل اخذ مجوز اش را بگذرانند.

نخستین آلبوم «شهرام شکوهی» با عنوان «مدارا» در دفتر مرکزی موسسه «هنر اول» ۱۷ آبان ماه رونمایی و در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

نشست خبری این آلبوم نیزصبح روز شنبه ۱۴ آبان ماه در محل دفتر مرکزی موسسه «هنر اول » برگزار می شود.

در این نشست خبری ، شهرام شکوهی به همراه یکی از مدیران شرکت «هنر اول» رو در روی اهالی رسانه، به رونمایی از این آلبوم می پردازند و به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

این نشست ساعت ۱۱ صبح در محل دفتر مرکزی این شرکت به آدرس ابتدای خیابان پاسداران، خیابان محمود گل نبی، پلاک ۱۵ ، طبقه ۲، موسسه هنر اول برگزار می شود.... / شبکه ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------