آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

«شهرموشها ۲» ۵ ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی,ساخت شهر موشها 2,نمایش فیلم شهر موشها2

 

اخبار فرهنگی - «شهرموشها ۲» ۵ ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود

حکمت با اشاره به اینکه «شهر موشها ۲» می تواند سه نسل را در کنار هم بنشاند، گفت: «شهرموشها» می‌تواند بچه‌ها را در کنار والدینشان به سالن‌های سینما بکشاند و این فیلم سینمای کودک، پنج ماه از اکران سینماهای کشور را می‌گیرد.


منیژه حکمت تهیه کننده فیلم سینمایی «شهر موشها» گفت: مراحل فنی فیلم در حال انجام است تا «شهر موشها 2» برای اکران عید فطر آماده شود.

حکمت با اشاره به اینکه «شهر موشها2» می تواند سه نسل را در کنار هم بنشاند، اضافه کرد: «شهرموشها» می‌تواند بچه ها در کنار والدین‌شان به سالن‌های سینما بکشاند و این فیلم سینمای کودک، پنج ماه از اکران سینماهای کشور را می‌گیرد.

تولید فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» از 5 مهر ماه سال 92 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در چهار آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شد. با اتمام فیلمبرداری از لوکیشن‌های داخلی این پروژه سینمایی در بوستان ولایت٬ فضای خارجی این فیلم در شهر‌های شوشتر، دزفول و ملک‌آباد فیلمبرداری شد.

فیلم سینمایی «شهر موشها 1» تولید سال 64 بود.خاطره بازی کودکان دهه‌ی شصتی که حالا پدران و مادران امروز شدند می تواند یکی از تضمین‌های فروش فیلم «شهر موش‌ها 2» باشد. در داستان «شهرموشها 1» گربه سیاهی که موش‌ها به آن می‌گفتند «اسمشو نبر» به شهر موش‌ها حمله می‌کرد. به خاطر همین موش‌ها تصمیم می‌گیرند به  شهر دیگری بروند. قرار می‌شود پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه‌ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی‌تر را انتخاب می‌کنند.

عوامل «شهر موش‌ها 2» به این ترتیب است: کارگردان: مرضیه برومند، فیلمنامه: فرهاد توحیدی، مدیر هنری و طراح دکور: محسن شاه ابراهیمی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، موسیقی: بهرام دهقانیار، مدیر فیلمبرداری: کاوه شاه محمدلو،طراحی صدا، صداگذاری و میکس صدا: علیرضا علویان، مدیر تولید: جعفر عروجی، سرپرست صداپیشگان: آزاده‌پور مختار،طراح و سرپرست کارگاه عروسک سازی: مرضیه محبوب، طراح لباس: نازنین توسلی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: رضا میثاقی، دستیار کارگردان: روزبه سجادی حسینی، گروه برنامه ریزی: نوید کریم زاده- محمد مرعشی، شعر و ترانه: هنگامه مفید، سرپرست عروسک گردان‌ها: محمد اعلمی، روابط عمومی: محرم براتی، تهیه 2: بهرنگ تنکابنی، مجری طرح: مهشید آهنگرانی، تهیه کنندگان: منیژه حکمت- علی سرتیپی.

اخبار فرهنگی - تسنيم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------