آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

یک خواننده‌ی دیگر هم از سرطان رنج می‌برد/حال «شیدا» خوب نیست



یک خواننده‌ی دیگر هم از سرطان رنج می‌برد

همسر یک خواننده ایرانی گفت: از وقتی همسرم بیمار شده است، دیگر دستم به ساز نمی‌رود‌؛ اگر توانایی داشتم، حتما خودم برایش کنسرت برگزار می‌کردم.

مسعود جاهد درباره آخرین وضعیت بیماری همسرش، اظهار کرد: «شیدا» اکنون دوره چهارم شیمی‌درمانی‌اش را طی می‌کند. پزشک برای او هشت دوره شیمی‌درمانی تجویز کرده و او در حال گذراندن این روزها است.

این نوازنده پیشکسوت ادامه داد: حال شیدا خوب نیست و همچنان روی ویلچر می‌نشیند.

او درباره‌ی حمایت مالی‌ مسؤولان از همسرش نیز گفت: هزینه‌ها سرسام آور است. همسرم در بیمارستان خصوصی بستری است و صندوق هنرمندان هم با ما همکاری نمی‌کند. آقای نوربخش به من گفته که نامه‌ای برای صندوق هنر نوشته و گفته که وضعیت شیدا ویژه است و باید مورد حمایت قرار گیرد؛ اما تا کنون اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: چنین اتفاق‌هایی که برای هنرمندان می‌افتد، قابل پیش‌بینی نیست و تمامی هم ندارد. خوشحالم که حسین علیشاپور در حرکتی نمادین، برای همسرم کنسرت برگزار می‌کند. من دست او را می‌فشارم.

جاهد با بیان این‌که کار حسین علیشاپور قابل ستایش است، اظهار کرد: برخی خوانندگان، گیشه‌ای هستند و با وجود داشتن مخاطب زیاد می‌توانند چنین کاری را انجام دهند، اما این کار را نمی‌کنند. کاش این حرکت، فتح بابی برای سایر هنرمندان باشد و برگزاری چنین کنسرت‌هایی به یک فرهنگ تبدیل شود.

او گفت: در کشورهای دیگر، وقتی هنرمندی دچار مشکلی مانند یک بیماری سخت می‌شود‌، اولین حرکت دیگر هنرمندان، برگزار کردن کنسرت برای اوست تا افکار عمومی را مطلع کنند و باعث تسلی بیمار شوند. من خودم در این کنسرت حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم دوستداران شیدا از این حرکت حمایت کنند.

شیدا جاهد از خوانندگان قدیمی است که در سال‌های اخیر، کنسر‌ت‌هایی را برای بانوان اجرا کرده است. او چند آلبوم نیز به‌صورت هم‌خوانی با همسرش منتشر کرد؛ اما یکی از آلبوم‌هایش به تشخیص وزارت ارشاد در دولت قبل و با ادعای غالب بودن صدای زن، ممنوع و جمع‌آوری و در نهایت، باعث ممنوع‌الکار شدن آن‌ها شد. جاهد در دولت جدید، فعالیت‌های رسمی‌اش را از سرگرفت. این هنرمند چند سال است که با بیماری سرطان رحم دست و پنجه نرم می‌کند.

همچنین حسین علیشاپور که از خوانندگان موسیقی ایرانی است، قرار است برای این هنرمند کنسرت خیریه برگزار کند.
اخبارفرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------