"گناهکاران" و ستاره هایش به ارسباران آمدند + تصاویر



"گناهکاران" و ستاره هایش به ارسباران آمدند + تصاویر

سیصد وهجدهمین نشست باشگاه فیلم تهران، در آخرین یکشنبه ی مهرماه، پس از نمایش فیلم گناهکاران با حضور عوامل و علاقمندان برگزار شد.

گناهکاران و ستاره هایش به ارسباران آمدند

در این نشست استاد فرامرز قریبیان(تهیه کننده، کارگردان و بازیگر)، محمدسام قریبیان (فیلمنامه نویس)،  حسن مصطفوی (مدیر تولید)، رامبد جوان، بهاره کیان افشار، محسن افشانی (بازیگران) و جواد طوسی (منتقد) حضور داشتند و اداره جلسه را سعید اژدرپور برعهده داشت.

گناهکاران و ستاره هایش به ارسباران آمدند

در این جلسه که با استقبال خوب اعضای باشگاه فیلم همراه بود، دیگر عوامل فیلم نیز بین مخاطبان حضور داشتند.

جواد طوسی که از منتقدان موافق فیلم بود، فیلم را در ژانر خود موفق دانست و اینطور گفت: به نظرم گناهکاران بهترین اثر آقای قریبیان است که به نوعی از گذشته هنرمند نشات گرفته و از زاویه دید خودش قهرمان را روایت میکند. تجربیاتی که قربیان در دوران جوانی با مسعود کیمیایی داشته و سفری که برای ادامه تحصیل انجام داده وتجربیاتی که در طول این سال ها داشته است، همه یاری گر او در ساخت فیلم بودند و میتوان نتیجه این گذشته پربار را در این اثر مشاهده کرد.

گناهکاران و ستاره هایش به ارسباران آمدند

در ادامه استاد قریبیان در خصوص انتخاب بازیگران و کارگردانی اثر اینطور گفت که : همواره دوست داشتم تا انتخاب های متفاوتی برای بازیگران داشته باشم، و میدانستم برای نقش روانگر "رامبد جوان" بهترین انتخاب است. در انتخاب عوامل نیزسعی شد تا با بهترین ها همکاری داشته باشیم.از زمانی که سنم بالاتر رفته و کمتر به من پیشنهاد بازی میشود، تصمیم گرفته ام که بیشتر به کارگردانی بپردازم و آثار مورد علاقه ام را تولید کنم.فیلم ما هم از جانب نیروی انتظامی و هم از جانب ارشاد دچار ممیزی شد و پایان فیلم متفاوت از آن چیزی شد که در فیلمنامه بود. اما خوشبختانه آسیب جدی به فیلم وارد نشد. متاسفانه ما اجازه تبلیغات خصوصا در سطح شهر را نداشتیم و امیدواریم که  جذابیت فیلم باعث جذب مخاطب به سلن های سینما شود.

گناهکاران و ستاره هایش به ارسباران آمدند

رامبد جوان در ادامه افزودمتاسفانه تبلیغات مناسبی در خصوص این فیلم صورت نگرفته و فکر میکنم وظیفه شما مخاطبان پیگیر است که این فیلم را به دیگران معرفی و اصطلاحا تبلیغ دهان به دهان کنید.تا آقای قریبیان باز به ساخت چنین آثاری ترغیب شوند.

حسن مصطفوی با اشاره به سختی تولید فیلم در ترکیه و بالارفتن هزینه ها با توجه به رشد قیمت دلار، آقای قریبیان را تهیه کننده و کارگردان توانمند و حرفه ای دانست و از همکاری تمام عوامل با آقای قریبیان تشکر کرد.

گناهکاران و ستاره هایش به ارسباران آمدند

سام قریبیان که علاوه بر نگارش فیلمنامه، مجری طرح پروژه نیز بود اینطور اشاره کرد کهاین اثر بیشتر از هر چیز به مسایل اجتماعی  روز و روابط سرد انسانی پرداخته است.وی همچنین افزود امیدوارم باحمایت شما مخاطبان این کار دیده شود و از مردم خواهش میکنم از تمام فیلم های مستقل سینمای ایران حمایت کنند.

بهاره کیان افشار نیز به این نکته اشاره داشت که آقای قریبیان با صداقت پیش رفتند و از جنجال هایتبلیغاتی مرسوم برای معرفی فیلم استفاده نکردند.
این نشست پس از یک ساعت گفتگو پیرامون فیلم و طرح سوال توسط حاضرین، با تفدیر از عوامل فیلم به پایان رسید.
منبع:cinemakhabar.ir
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------