«آدم خانگی» از هندی‌ها جایزه گرفت



اخبار,سینمای ایران,آدم خانگی

فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مرضیه ابرار پایدار» موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی NEZ هند شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سومین دوره جشنواره بین‌المللی NEZ طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه ۹۶ در شهرهای کلکته و بنگال‌غربی هند برگزار شد و «آدم خانگی» در رقابت با ۴۰ فیلم دیگر از کشورهای مختلف جهان، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انیمیشن این جشنواره شد.

 

پیشتر اعلام شده بود که «آدم خانگی» در لیست ۱۵ فیلم کوتاه انیمیشن برتر جشنواره کانتربری Canterbury انگلیس قرار گرفته است. این جشنواره طی روزهای ۷ تا ۸ مهرماه ۹۶ در انگلستان برگزار می‌شود.

 

«آدم خانگی» در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول SICAF و جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه «سئول» کره‌جنوبی نیز به نمایش درآمده است. این فیلم نامزد دریافت جایزه از دهمین جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی «کوالالامپور» مالزی هم شده است که طی روزهای ۲۳ تا ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.

 

انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند...

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------