واکنش جنجالی آنجلینا جولی به منتقدان فیلم جدیدش



اخبار,اخبار امروز,آنجلینا جولی

بازیگر آمریکایی آنجلینا جولی از انتقاد های مردم نسبت به نحوه انتخاب بازیگران فیلم جدیدش خوشحال نیست، منتقدان بر این باورند که وی با گرفتن پول کودکان از آنها، دل این کودکان را شکسته است.

 به گزارش تابناک،بازیگر آمریکایی، آنجلینا جولی از انتقاد های مردم نسبت به نحوه انتخاب بازیگران فیلم جدیدش خوشحال نیست، منتقدان بر این باورند که وی با گرفتن پول کودکان از آنها، دل این کودکان را شکسته است. جولی در مصاحبه ای نحوه انتخاب بازیگران این فیلم را توضیح میدهد. مخاطب این انتخاب کودکان اهل کامبوج هستند. این کودکان برای انتخاب نقش اصلی فیلم اول پدرم را کشتند مصاحبه می شدند.

 

جولی میگوید که هدف او این بوده که از بین یتیم خانه ها، سیرک ها و مدارس مناطق خیلی فقیر این بازیگر را انتخاب کند. در فرایند این گزینش، جلوی هر کودک روی میز مقداری پول قرار داده میشود. کودکان باید به چیزهایی که لازم دارند فکر کرده و پول را بدزدند. سپس جولی نقش کسی را بازی میکند که متوجه دزدی آنها می شود و آنها باید درباره ی دلیل اینکارشان دروغ بگویند.

 

جولی در بیانیه ای به این انتقادها پاسخ داد. طبق گفته وی این صحنه تنها بخشی از فیلم است و از اینکه با آن همانند یک رویداد واقعی برخورد میشود ناراحت است.

 

 حتی فکر به اینکه مقداری پول به طور واقعی از یک کودک گرفته شده است غلط و ناراحت کننده است کودکان از ساختگی بودن صحنه مطلع بودند.اگر با چنین صحنه ای در دنیای واقعی روبرو شوم قطعا عصبانی خواهم شد.

 

 سالهای سال است که جولی در کارهای نیک بین‌المللی شرکت میکند. وی همچنین نماینده ویژه آژانس پناهندگی سازمان ملل است.

 

کاربران شبکه های اجتماعی نحوه انتخاب بازیگر وی را نامهربانانه و توهین به بچه های فقیر نامیدند.

 

در واقع قسمت ناراحت کننده این فرایند شباهت بیش از اندازه آن به واقعیت است. تصور این پروسه با روح و روان انسان بازی می کند.جولی نیازمند عملکرد بهتری بود و نباید اینگونه پول واقعی را جلوی این بچه های فقیر قرار میداد. هیچ فیلمی ارزش صدمه زدن به روح و روان حتی یک کودک را نیز ندارد.

 

  فیلم اول پدرم را کشتند درباره دولت خودکامه کامبوج در دهه هفتاد میلادیست که بیش از یک میلیون نفر را قتل عام کرد. جولی میگوید که دختر کوچکی که برای بازی در نقش اول انتخاب شد به علت احساساتی شدن هنگام پس دادن پول مورد گزینش قرار گرفته است. دختر گفته بود که پول را برای برگزاری مراسم‌خاکسپاری پدربزرگش نیاز دارد.

 

تهیه کننده اهل کامبوج این فیلم میگوید که آنگونه که برخی فکر میکنند کودکان مجبور به چیزی نشدند یا فریب داده نشدند. آنها به خوبی در مورد تقلبی بودن این صحنه ها تفهیم شده بودند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------