آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

«كلئوپاترا» آخرين فيلم «جولي» در دنياي بازيگري



اخبار ,اخبار فرهنگی ,آخرین فیلم آنجلینا جولی

 

اخبار فرهنگی - «كلئوپاترا» آخرين فيلم «جولي» در دنياي بازيگري

او چندي قبل نيز از تمايلش براي كناره گيري از بازيگري و پرداختن به امور بشردوستانه به عنوان سفير كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان خبر داده بود.

«آنجلينا جولي» درصدد تدارك برنامه بازنشستگي از بازيگري است و «كلئوپاترا» آخرين فيلم او در دنياي بازيگري خواهد بود.

بازيگر فيلم «خبيث» در مصاحبه با راديو بي بي سي اظهار داشت :سرانجام پس از شايعات متعدد ، براي بازي در نقش «كلئوپاترا‌» ملكه مصر آماده مي شوم. در حالاضر فيلمنامه اين اثر در مسير نگارش است و پيشنهادات متعددي براي كارگرداني اين فيلم ارائه شده است.

او درباره كاراكتر «كلئوپاترا» گفت : او فردي با شخصيت پيچيده است و به نظر مي رسد بازي در نقش او يكي از بزرگترين تجربه هاي سينمايي ام باشد.

جولي در پاسخ به زمان بازنشستگي از سينما ادامه داد :‌نقش «كلئوپاترا» يكي از بزرگترين نقشهاي من است . نقشي كه بايد تمام تواناييهايم را به كار ببندم و تمام تجارب را مورد استفاده قرار دهم . شايد اين نقش نهايت و پايان كار بازيگري من باشد.

گفتني است ؛ «آنجلينا جولي» به تازگي فيلم فانتزي «خبيث» را روي پرده برده است. او چندي قبل نيز از تمايلش براي كناره گيري از بازيگري و پرداختن به امور بشردوستانه به عنوان سفير كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان خبر داده بود. 

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------