آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چرا پخش بازی والیبال ایران و لهستان با قطعی مواجه شد؟



اخبار ,اخبار فرهنگی , پخش بازی والیبال ایران و لهستان

 

اخبار فرهنگی - توضیحات تهیه‌کننده «توپ و تور»

چرا پخش بازی والیبال ایران و لهستان با قطعی مواجه شد؟

تهیه‌کننده برنامه «توپ و تور»با اشاره به سوءتفاهمی که در خصوص قطعی بازی شب گذشته پیش آمده بود، گفت: عنوان شده بود که قطعی این صحنه‌ها به خاطر رعایت قوانین منشوری است در حالی که این گونه نبوده است و ما این صحنه‌ها را قطع نکردیم بلکه دریافت سیگنال مشکل داشت. از سوی دیگر تصاویری که به دست ما می‌رسید، فریز شده بود.

 تهیه‌کننده «توپ و تور» توضیحاتی را در خصوص علت قطع مکرر صحنه‌های مربوط به بازی والیبال ایران و لهستان در شامگاه گذشته 13 تیر ماه ارائه داد و علت آن را ضعیف بودن دریافت سیگنال برشمرد.

 

بهزاد کاویانی تهیه‌کننده و مجری برنامه «توپ و تور» در گفت‌و‌گو با ایسنا، دراین خصوص اظهار کرد: قطعی صحنه‌های مربوط به بازی شب گذشته هیچ ارتباطی به تصاویر غیراخلاقی حاضران در این برنامه نداشت بلکه به ضعیف بودن دریافت سیگنال برمی‌گشت که با قطعی مواجه شدیم.

 

این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به سوءتفاهمی که در خصوص قطعی بازی شب گذشته پیش آمده بود، گفت: عنوان شده بود که قطعی این صحنه‌ها به خاطر رعایت قوانین منشوری است در حالی که این گونه نبوده است و ما این صحنه‌ها را قطع نکردیم بلکه دریافت سیگنال مشکل داشت. از سوی دیگر تصاویری که به دست ما می‌رسید، فریز شده بود.

 

کاویانی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه میزان سانسور در بازی اخیر زیاد بود، توضیح داد: در این خصوص نمی‌شد کاری کرد، به جهت اینکه استانداردی که پخش ما دارد دست منِ تهیه‌کننده نیست بلکه با هنجارهای جامعه ما مطابقت ندارد. این تصاویر گاهی اوقات آنقدر زیاد می‌شود که بیننده را آزار می‌دهد که از دست ما و همچنین گروه پخش خارج است.

 

وی افزود: این مسئله‌ای است که وجود دارد و نمی‌شود آن را کتمان کرد؛ چراکه پوشش برخی از خانم‌ها مطلوب نیست؛ اگرچه ممکن است بر اساس هنجارهای اخلاقی برخی کشورها یک امر عادی باشد اما بر اساس هنجارهای کشورمان عادی نیست و ما نمی‌توانیم برخی از صحنه‌ها را پخش کنیم.

 

تهیه‌کننده «توپ و تور» در بخش دیگر این گفت‌وگو در خصوص پخش تصاویر منشوری به مقایسه زمین والیبال با زمین فوتبال اشاره کرد و گفت: در فوتبال چون زمین بزرگ است مردم پراکنده‌اند در نتیجه تصاویر مشخص نیست، اما زمین والیبال به دلیل کوچک بودن خواه ناخواه این تصاویر پخش می‌شود تا جایی که امکان داشته باشد ما سعی می‌کنیم حداکثر اغماض را داشته باشیم.

 

بهزاد کاویانی در پایان ابراز امیدواری کرد، بازی امشب والیبال ایران با لهستان با قطعی مواجه نشود. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------