"پري سيما" به ستایش می پیوندد(+عکس)



اخبار فرهنگی - فريبا نادري به "ستايش" مي پيوندد

فريبا نادري از اين هفته به سريال پرمخاطب "ستايش" 2 مي پيوندد.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,فريبا نادري

 

فريبا نادري بازيگر تلويزيون و سينما با بيان اينکه از هفته جاري و با شروع سال جديد وارد قصه ستايش مي شود از نقش خود به سينما خبر گفت: من در نقش "پري سيما" يکي از شخصيت هاي جديد قصه هستم که در ستايش يک نبود و با شروع سال جديد به قصه ستايش مي پيوندم و تا پايان کار در کنار ديگر عوامل ايفاي نقش مي کنم.

 

 وي با بيان فوق افزود: بازي من بيشتر در کنار فردوس (داريوش ارجمند) است و در رابطه با بازار عرضه و صادرات ميوه وارد داستان مي شوم و به اين بهانه درگيري ها و اختلاف نظرهايي با فردوس براي کار بازرگاني که با او دارم پيش مي آيد و کم کم رابطه  ام با خانواده اش نزديک مي شود و تا پايان داستان در کنار ديگر بازيگران اين سريال حضور دارم.

 

 وي در پاسخ به اين سوال که بيشتر علاقمند به  کدام نقش خود و در کدام کار تلويزيوني يا سينمايي هستيد عنوان کرد: من نقش پري سيما در سريال ستايش را دوست دارم و تجربه خوب و جالبي را براي ايفاي چنين نقشي کسب کرده ام.

 

 بنا بر اين گزارش؛ در خلاصه سريال ستايش 2 آمده است که ؛ 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه  با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند .او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند که سرنوشت ،  یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودر روی هم قرار دهد.

 

علاوه بر فريبا نادري که از اين هفته به اين سريال مي پيوندد از ديگر بازيگران اصلي اين سريال مي توان به  داریوش ارجمند، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، سیما تیرانداز ، حدیث میر امینی ، امیر محمد زند ، رامسین کبریتی و امید علیمردانی و... اشاره کرد.

 

 سريال"ستايش" 2 در 70 قسمت 45 دقیقه ای به کارگرداني سعيد سلطاني تهيه شده است که به صورت پخش هفتگي جمعه ها از شبکه سه سيما ساعت 20:50و تکرار آن روز بعد ساعت 14:30 روي آنتن مي رود.

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------