آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«شیطان‌صفت» رکورد آنجلینا جولی در بریتانیا را شکست



اخبار ,اخبار فرهنگی ,فیلم شیطان‌صفت

 

اخبار فرهنگی - «شیطان‌صفت» رکورد آنجلینا جولی در بریتانیا را شکست

تازه‌ترین فیلم شرکت دیزنی دو روز زودتر از آمریکای شمالی در بریتانیا و دو کشور دیگر روی پرده رفت و موفق ظاهر شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم فانتری «شیطان‌صفت» / «مالفیسنت» (Maleficent) با بازی آنجلینا جولی در نقش اصلی چهارشنبه در اولین روز اکران در بریتانیا 2.5 میلیون دلار (1.5 میلیون پوند) فروخت که بیشترین فروش روز اول فیلمی با بازی جولی در بریتانیا است.

«شیطان‌صفت» در ایتالیا و فیلیپین هم رکورد بیشترین فروش روز اول فیلمی با بازی جولی را جابجا کرد، هرچند مدیران بخش بین‌الملل والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز آمار این دو بازار را اعلام نکردند.

«شیطان‌صفت» از جمعه همزمان با آمریکای شمالی در 47 بازار از جمله  فرانسه، استرالیا، اسپانیا و مکزیک و در مجموع در 13011 سینما روی پرده می‌رود. این فیلم از پنجشنبه شب در چند سینما در ایالات متحده و کانادا اکران می‌شود و از جمعه در حدود 4000 سینما در این دو کشور به نمایش درمی‌آید.

در بریتانیا، فروش روز اول «شیطان‌صفت» بیش از فروش روز اول «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» و بیش از دو برابر «آز بزرگ و قدرتمند» بود که مارس 2013 اکران شد. هر دو فیلم تولید دیزنی هستند. 

«شیطان‌صفت» داستان مالفیسنت (با بازی جولی) بر گذشته جادوگر بدجنس و معروف‌ترین ضدقهرمان انیمیشن کلاسیک «زیبای خفته» (1959) متمرکز است.

شارلتو کوپلی، میراندا ریچاردسن، سام رایلی، ایملدا استانتن، جونو تمپل و لزلی منویل دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی رابرت استرومبرگ هستند.

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------