آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حضور«ترانه علیدوستی»،«مصطفی زمانی»و«شهاب حسینی»در دانشگاه تهران



تصویربرداری مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از روز گذشته - یکشنبه - در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز شد و هم اینک در حال پیگیری است.

حضورترانه علیدوستی مصطفی زمانی شهاب حسینی در دانشگاه تهران

تصویربرداری مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از روز گذشته - یکشنبه - در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز شد و هم اینک در حال پیگیری است.

دانشگاه تهران، لوکیشن جدید سریال حسن فتحی است و روز گذشته نیز صحنه‌هایی از این مجموعه با مستقر شدن گروه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و همچنین با حضور شهاب حسینی و ترانه علیدوستی ضبط شد.
 
تصویربرداری «شهرزاد» امروز نیز در این دانشکده در حال پیگیری است و مصطفی زمانی از جمله بازیگرانی است که در این لوکیشن حضور دارد و به ایفای نقش می‌پردازد.
 
 سیدمحمد امامی تهیه‌کننده و سید هادی رضوی و محمد امامی سرمایه‌گذاران این سریال 26 قسمتی هستند که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. تهران 1332»
 
حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «زمانه»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است.
اخبارفرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------