پرطرفدار ترین خانم های کره جنوبی +تصاویر



اخبار فرهنگی - پرطرفدار ترین خانم های کره جنوبی +تصاویر

صنعت سرگرمی و رسانه در کره بسیار قوی است علاوه بر آن نفوذی که این کشور در سایر کشورها دارد نیز باعث تقویت آن می شود. موج کره ای واژه ای است که این روزها برای این موضوع رواج پیدا کرده. این موج حتی دامن گیر فیلم های هالیوود هم شده است

صنعت سرگرمی و رسانه در کره بسیار قوی است علاوه بر آن نفوذی که این کشور در سایر کشورها دارد نیز باعث تقویت آن می شود. موج کره ای واژه ای است که این روزها برای این موضوع رواج پیدا کرده. این موج حتی دامن گیر فیلم های هالیوود هم شده است. این روزها در خیلی از فیلم های هالیوود شاهد بازی هنر پیشه های کره ای هستیم.

 علاوه بر آن،یکی دیگر از دلایل موفقیت کره در عرصه ی رسانه، فیلم نامه ها و نمایش نامه ها ی موفق آنهاست که در همه زمینه ها فعالیت دارد بدون اینکه به خط قرمز هایی که در این زمینه وجود دارد توجه شود!

سانگ های جیو در حال حاضر محبوب ترین بازیگر کره ای در آسیا هست. سانگ در اولین بازی خود در فیلم  در جستجوی مدل توانست جایزه بزرگ بازیگری در رکرده را ازان خود کند.

  اخبار,اخبار فرهنگی,پرطرفدار ترین خانم های کره جنوبی

 لی هایو ری پردرامدترین خواننده پاپ در کره محسوب می شود. وی همچنین در زمینه تبلیغاتی و بازیگری نیز مشغول به کار است ولی در هیچ یک از آنها به اندازه خوانندگی موفق نبود.  

اخبار,اخبار فرهنگی,پرطرفدار ترین خانم های کره جنوبی

کیم تایئه اولین بار با بازی خوب و بی نقصش در سریال تلویزیونی ضربه به بهشت در کره جنوبی بر سر زبان ها آمد به طوری که به  پرکارترین و پر طرفدار ترین بازیگر سریال های تلویزیونی تبدیل شد. همچنین وی در بسیاری از پیام های بازرگانی شرکت های بزرگ جهان از جمله ال جی، سامسونگ… همواره دیده می شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرطرفدار ترین خانم های کره جنوبی

 

اخبار فرهنگی - روزگار نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------