آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

اکران ویژه ی فیلم سینمایی "محمد رسول الله"



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم محمد رسول‌الله

علیرضا رضاداد: بعضی از میهمانان خارجی پژواک  فیلم «محمد رسول‌الله» را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.

دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر از نمایش فیلم «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مجید مجیدی برای میهمانان بخش بین الملل جشنواره فجر خبر داد.
علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر در بخشی از نشست خبری بخش بین الملل جشنواره با اعلام این خبر اظهار داشت: با آقای مجید مجیدی مذاکره شده و قرار است فیلم «محمد رسول‌الله»  یک نوبت نمایش برای میهمانان خارجی داشته باشد.


وی یادآور شد: در هر صورت بعضی از میهمانان خارجی پژواک این فیلم را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.
دبیر جشنواره فیلم فجر همچنین در ادامه تاکید کرد: همچنین ۳۵ فیلم ایرانی در یکی از سالن های پردیس ملت برای مهمانان خارجی به نمایش درخواهد آمد.ما فیلم‌ها را با دقت بسیار بیشتری انتخاب کردیم و واقعا درصد زیادی از فیلم ها نیازی به ممیزی نداشتند.
اخبار فرهنگی و هنری - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------