لوکاکو مقابل لیورپول تاریخ‌سازی می‌کند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روملو لوکاکو می‌تواند روز شنبه تبدیل به اولین بازیکن منچستریونایتد شود که در ۸ بازی اول خود در لیگ برتر ۸ گل به ثمر رسانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، روملو لوکاکو تا به اینجای فصل در ۱۰ بازی با پیراهن یونایتد موفق شده ۱۱ گل به ثمر برساند. او در ۷ دیدار در لیگ برتر توانسته است ۷ گل بزند، آماری که اندی کول نیز پیشتر با پیراهن یونایتد موفق به ثبت آن شده است. او حالا در مسیری است که می‌تواند رقم پرداختی ۷۵ میلیون پوند از سوی یونایتد برای خود را عاقلانه و منطقی جلوه دهد.

 

در صورتی که این مهاجم بلژیکی بتواند در بازی حساس شنبه مقابل لیورپول گلزنی کند تاریخ سازی کرده و به اولین بازیکن تاریخ یونایتد تبدیل می‌شود که در ۸ بازی اول خود برای این تیم ۸ گل می‌زند.

 

منتقدان لوکاکو بر این باور هستند که او در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند گلزنی کند. حالا بهترین فرصت برای این مهاجم ۲۴ ساله است تا منتقدانش را ساکت کند و دروازه لیورپول را باز کند.

 

لوکاکو برابر تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی، لیورپول و آرسنال (BIG SIX) توانسته است در ۵۷ بازی ۱۵ گل به ثمر برساند. در برابر بقیه تیم‌ها او در ۱۳۶ بازی توانسته است ۷۷ گل بزند. این آمار نشان از ضعف گلزنی لوکاکو برابر تیم‌های بزرگ است ولی نباید فراموش کرد او در تیم اورتون برابر تیم‌های قدرتمند بازی می کرد.

 

منچستریونایتد بعد از بازی با لیورپول خود را آماده بازی با بنفیکا خواهد کرد که آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد بود. این دیدار در ورزشگاه اختصاصی تیم بنفیکا (استادیو دالوز) برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------