آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سفر عجیب بازیگر زن سریال “همسران” در شب قدر+عکس



سفر عجیب بازیگر زن سریال همسران در شب قدر+عکس

شب قدر از حمله شبهایی است که صفحات اجتماعی را پر می کند از آرزوهای زیبا و دعاهای خالصانه ای که آدمیان مختلف برای خود و دیگران می نویسند.

سهم هنرمندان سینما و تلویزیون هم از این دعاها کم نیست.
شب قدر امسال هم بسیاری از هنرمندان سعی کردند با قرار دادن دعاهایی زیبا به سهم خود در عبادت این شب که از هزار ماه بهتر است شریک باشند.

یکی از جالب ترین مطالبی که در این شب در صفحات هنرمندان آمده از آن الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما، تئاتر و تلویزیون است.

پاوه نژاد که گویا در این شب از سوی ثامن الحجج(ع) طلبیده شده و در بارگاه ایشان حضور داشته با قرار دادن تصویری از بارگاه امام هشتم در صفحه اجتماعیش نوشته است: مژده بده مژده بده يار پسنديد مرا….
پي نوشت بازیگر سریال “همسران” برای این مصراع هوشنگ ابتهاج چنین است: اعداد و نشانه ها و خواب ها و روياهايمان را جدي بگيريم..سفر عجيب و تجربه عزيز و گرانقدريست… براي اولين بار شب قدر را در بارگاه تو هستم…السلام عليك يا علي ابن موسي الرضا(ع).
 صدا و دعای زمینیان به عرش الهی میرسد…
بازیگر “زندگی با چشمان بسته” در مطلبی دیگر درباره شب قدر نوشته است: یکشنبه ۱۸ رمضان ساعت ۱۱:۳۴ شب، بر اساس محاسبات نجومی، ساعت قدر (به مدت ۷  دقیقه) است. تو این ساعت هفت فلک (۷ آسمان) باز میشن و صدا و دعای زمینیان به عرش الهی میرسه. خوبه که قبل از رسیدن به این ساعت هر کس به روش خودش نیایش کنه (مراقبه، جوشن کبیر،…) و وقتی به این ساعت رسیدین، آرزوها و خواسته هاتون رو می تونین به آسمون بگین. زندگیتون پراز برکت باشه. یاعلی مدد


تصویری از بارگاه امام رضا(ع) که ضمیمه مطلب الهام پاوه نژاد شده است

سفر عجیب بازیگر زن سریال همسران در شب قدر+عکس

اخبارفرهنگی - سینما ژرنال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------