آرزوهای عجیب یک ستاره زیباروی هالیوودی در مورد موهایش +تصاویر



اخبار فرهنگی هنری - آرزوهای عجیب یک ستاره زیباروی هالیوودی در مورد موهایش +تصاویر

" کریستین استوارت " در مصاحبه ای اعلام کرد حضورش در عالم هنر باعث شده است او بسیار محدود باشد. وی عنوان کرد اگر یک هنرمند نبود آرزوهای زیادی برای موهایش داشت و مسلما نقشه های زیادی را در این مورد به اجرا میگذاشت.

او به خبرنگاران گفت : اگر یک ستاره سینمایی نبودم موهایم را بیشتر کوتاه میکردم، بیشتر رنگ میکردم، آرزوی من داشتن موهای کوتاه پسرانه است. نه از آن مدلهای کوتاه فانتزی دخترانه، بلکه یک مدل کاملا پسرانه، شاید شبیه مدل موهای جیمز دین. مطمئن هستم اگر یک روز به پایان عمرم مانده بود تمام سرم را میتراشیدم و تاتوهای گوناگونی روی سرم انجام میدادم و تا مدتها موهایم را بلند نمیکردم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس کریستین استوارت

 

مطمئن نیستم شاید روزی این کار را انجام دهم. کریستین استوارت بعد از اظهارات جالبش در خصوص تمایلات و آرزوهایش میگوید : در مورد آرایش کردن نظر خاصی ندارم و هر روز کارهای مشابهی برای آرایش صورت و چشمانم انجام میدهم. او میگوید  بیشتر مواقع آرایش چشمهایش را هنگام خواب پاک نمیکند و معتقد است وقتی با آرایش چشمها میخوابد روز بعد نتیجه بهتری از آرایش بدست می آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس کریستین استوارت

 

دیگر موردی که این ستاره هالیوودی 23 ساله به آن اشاره میکند علاقه وی به شباهت به پسرهاست. او میگوید از زمان کودکی مثل پسرها لباس می پوشیده و هنوز هم تمایل دارد از لباسهای پسرانه استفاده کند.
اخبار فرهنگی هنری - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------