آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

رد پای طعم شیرین "یه حبه قند" در "دودکش"



"نگار عابدی" گفت: رد پای شیرین "یه حبه قند" در مجموعه "دودکش" کام مرا شیرین تر کرد.

یه حبه قند, دودکش, نگار عابدی, سریال دودکش

 "نگار عابدی" گفت: رد پای شیرین "یه حبه قند" در مجموعه "دودکش" کام مرا شیرین تر کرد.
"نگار عابدی" بازیگر نقش "افروز" در سریال "دودکش" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: "دودکش" دارای طنزی خنده آور و دردناک است که با بیان مشکلات مردم جامعه گاهی فضایی ترسناک را به تصویر می کشد.
وی تصریح کرد: خانواده هایی به تصویر کشیده شده در "دودکش" خیلی زندگی ساده ای دارند و من به عنوان همسر "نصرت"، (بهنام تشکر) فردی ساده دل و خوش قلب هستم.
عابدی با اشاره ای بیشتر به کاراکتر "افروز" گفت: "افروز" با همه سادگی در رفتار و نوع پوشش اش، دارای کلامی با نفوذ است و مخاطب به راحتی شاهد تأثیر رفتار او در روند زندگی اش خواهد بود.
این بازیگر در خصوص قلم "برزو نیک نژاد" تصریح کرد: زمانیکه 5 قسمت اول را خواندم، از ریتم خواب و احساس خاص و سرشار آن در دیالوگها هیجان زده شدم و حضور در "دودکش" را با ذوقی سرشار پذیرفتم.
بازیگر نقش "افروز" با اشاره به نزدیکی "دودکش" به فیلم سینمایی "یه حبه قند"،‌ اظهار داشت: مجموعه "دودکش" مرا به یاد حضورم در فیلم سینمایی "یه حبه قند" انداخت، چون این اثر بسیار خوش ساخت و در حد استانداردهای سینمایی بود و در مقایسه با آن "دودکش" به همان خوش ساختی ولی در چارچوب تلویزیون است.
وی ادامه داد: گروهی که دور یکدیگر جمع شدند، همگی جزو بازیگران تئاتری هستند که در "دودکش" به درستی انتخاب و دور یکدیگر جمع شدند که این اتفاق را مدیون لطیفی هستیم.
عابدی با اشاره به تبحر "محمد حسین لطیفی" افزود: "لطیفی" یکی از پرآوازه ترین کارگردانان سینما و تلویزیون بوده و زاویه دید و تبحر او همیشه قابل ستایش بوده است.
این بازیگر مجموعه های تلویزیونی اظهار داشت: "لطیفی" این دفعه سراغ یک طنز موقعیت رفته که فکر می کنم نتیجه آن مانند دیگر کارهای او باز هم مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: من خواهر "هومن برق نورد" هستم که در "دودکش" نقش همسر "نصرت" را ایفا می کنم و به امید خدا در تلاش هستیم تا کار را برای ماه مبارک رمضان به آنتن شبکه یک سیما برسانیم.
 
منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------