آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو !



در ایالات متحده فقط مردم عادی نیستند که از بن تخفیف استفاده می کنند. بعضی از چهره های هالیوود نیز تخفیف ها را پیگیری می کنند و عادات صرفه جویانه دارند.
سایت Coupons.com لیستی از چهره های مقتصد را جمع آوری نموده است و ما هم به این لیست چند نفر دیگر اضافه کردیم.
از ستاره هایی که بن جمع می کنند گرفته تا افرادی که در خریدها چانه می زنند، در اینجا ستاره هایی را مشاهده می کنید که یک دلار هم برایشان یک دلار است.
1. کریستن بل برای خریدهای خود از خواربارفروشی، از بن تخفیف استفاده می کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

  این ستاره فیلم "House of Lies” در برنامه "Conan” اعتراف کرد که بسیار مقتصد است.
او به مجری برنامه یعنی کونان اوبراین گفت: «من از بن های زیادی استفاده می کنم. بهترین بنی که می توانید در این دنیا داشته باشد، بن تخفیف Bed Bath & Beyond است.»
2. جی لنو تابحال از پولی که از برنامه "The Tonight Show” بدست آورده خرج نکرده است.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 مجری برنامه های آخر شب در ستون Parade گفت که او فقط از پولی که از برنامه های کمدی اش درمی آورد خرج می کند. او نوشته است: «وقتی بچه بودم دو شغل داشتم. هم در معاملات فورد کار می کردم و هم در مک دونالد. همیشه از پولی که از یکی از این دو شغل درمی آوردم خرج می کردم. من با پولی که از برنامه های کمدی در می آورم زندگیم را می گذرانم و پول برنامه های تلویزیونی را در بانک پس انداز می کنم. هرگز یک قران از پول تلویزیون خرج نکرده ام – هرگز.»
3. کری آندروود برای خرید هفتگی بن های تخفیف جمع می کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 کری آندروود خواننده هم می گوید با آنکه گاهی یادش می رود، ولی عادت دارد که بن های تخفیف روزنامه و مجله را می برد و جمع می کند. او می گوید: «وقتی دارم خرید هفتگی ام را انجام می دهم، کلی کیت سرخ کردنی، برگرهای بدون گوشت و پیاز و سیر می خرم. من در همه غذاها سیر و پیاز می ریزم. گاهی یادم می رود، ولی عادت دارم بن تخفیف ها را ببرم.»
4. وینسنت کارتیسر، ستاره فیلم "Mad Men” در آپارتمان یک اتاقه ای در هالیوود زندگی می کند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 بازیگر فیلم "Mad Men” در سال 2010 به نیویورک تایمز گفت که ترجیح می دهد بجای استفاده از خودروی شخصی از حمل و نقل همگانی استفاده کند.
او گفت: «بجای رانندگی و استرس در ترافیک، می توانید در اتوبوس صحنه های خود را تمرین کنید یا کارهای دیگری بکنید تا به مقصد برسید.»
5. سارا میشل گلار در حراج های فروشگاه ها خرید می کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 این بازیگر به مجله Self گفت که او و شوهرش فردی پرینز جی.آر. نیازی نمی بینند که جنس ها را به قیمت کامل بخرند.
گلار گفت: «ما از Whole Foods خرید می کنیم. ولی می پرسیم که کدام ماهی در حراج است. اینکه چیزی حراج باشد لزوماً بد نیست. شاید فقط زیاد آمده است. من همیشه بن تخفیف جمع می کنم. چرا شما باید پول بیشتری بپردازید در حالیکه دیگران همان جنس را به قیمت کمتری می خرند؟»
6. تایرا بنکز علیرغم آنکه ثروتمندترین سوپرمدل دنیاست، ولی صرفه جویی می کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

  بنکز به نیویورک تایمز گفت: «من مقتصدم. همیشه اینطور بوده ام. وقتی جوانتر بودم، مادرم به من پول توجیبی می داد، هر هفته از آن پول توجیبی کمی کنار می گذاشتم و پس انداز می کردم.»
7. جنی گارث هنرپیشه لباس های جدیدی برای کامل کردن کمد لباس دخترهایش می خرد.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 گارث به اکسس هالیوود گفت که وقتی سال تحصیلی جدید فرامی رسد، سعی می کند با پیدا کردن راه های جدید یا بازآفرینی لباس های قدیمی بچه هایش، صرفه جویی کند.
او می گوید: «ما معمولاً چیزهای جدیدی می خریم که بشود آنها را با هم ترکیب کرد و با لباس هایی که داریم هماهنگ کرد. در سال تحصیلی جدید ما کمد لباس مان را تمیز می کنیم و لباس هایی که کوچک شده اند را می بخشیم یا می فروشیم.»
8. بازیگر "Law & Order”، ماریسکا هارجیتای بخاطر فقیر بودن در کودکی، همیشه پول پس انداز می کند.

12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 یکی از پردرآمدترین ستاره های تلویزیون به MORE گفت که پول همیشه دغدغه او بوده است.
او گفت: «الان پول زیادی در می آورم، ولی اصلاً چنین حسی ندارم. چون قبلاً خیلی فقیر بودم و هیچ پولی نداشتم. حالا هم که بازیگر شده ام، فکر می کنم اگر این سریال سال بعد تمام شود، آنوقت چه؟ من زن میانسالی هستم و سعی دارم پول برای آینده ام پس انداز کنم. برای خانم ها نقش های زیادی وجود ندارد و من خیلی خوش شانسم که یکی از بهترین نقش ها نصیبم شده است.»
9. جیمز پسر سارا جسیکا پارکر لباس های دست دوم می پوشد.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 این ستاره سینما به مجله Parade گفت که نمی خواهد پسرش را لوس کند و همیشه به او یادآوری می کند که در خانواده ای هشت نفره تحت حمایت بهزیستی بزرگ شده است.
او می گوید: «پسرم فقط لباس های دست دوم می پوشد، چون برادرزاده ها و خواهرزاده هایم همه از او بزرگتر هستند و لباس هایی که به آنها کوچک می شود را جیمز می پوشد. من معتقدم وظیفه من و شوهرم است که واقعاً به جیمز نشان دهیم که مدیون بودن به جامعه یعنی چه و اینکه قرار نیست او از همه مزایای سختکوشی من و همسرم بهره مند شود.»
10. اشلی گرین، بازیگر فیلم "گرگ و میش" در صرفه جویی از پدرش الگو می گیرد.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 این هنرپیشه به مجله Marie Claire گفت که چون در فیلم موفق "گرگ و میش" بازی کرده دلیل نمی شود که شهرت او را عوض کرده باشد.
او می گوید: «من خوش شانسم. چون پدرم به من یاد داده که مقتصد باشم و پس انداز کنم. این خیلی مهم است، چون دوست دارم فکر کنم که وقتی دوست ندارم لازم نیست دو یا سه سال بازیگری کنم و در عین حال بتوانم بدون این حرفه، هزینه های خانه و ماشین و خورد و خوراکم را بپردازم.»
11. لیدی گاگا هم به طرفدارانش گفته که برای خرید از خواربارفروشی از بن تخفیف استفاده می کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

 او در ماه دسامبر درباره چانه زنی و صرفه جویی در توئیتر نوشته بود: «چرا وقتی می گویم در فروشگاه از بن تخفیف استفاده می کنم یا برای خرید چانه زنی می کنم، مردم طوری نگاهم می کنند انگار دیوانه ام. من نیویورکی هستم، قسمت حراج کجاست.»
12. امور مالی زویی دشانل نشان می دهد که او برای لباس و چیزهای دیگر ولخرجی نمی کند.

 12 سوپر استار مقتصد و صرفه جو,اخبار فرهنگی

  یکی دیگر از ستاره هایی که در مورد پول بسیار دقت می کند، زویی دشانل است.
پس از آنکه این بازیگر "New Girl” و همسر سابقش جدا شدند، امور مالی و صورتحساب های او در مستندات دادگاه توسط TMZ فاش شد.
این بازیگر که در ماه ژانویه گذشته حدود 3 میلیون دلار ارزش داشت، ماهانه 2000 دلار صرف پوشاک، 800 دلار صرف خدمات شهری و 300 دلار صرف تلفن همراه و ایمیل و غیره می کند. او حتی ماهی 1500 دلار به خیریه می دهد.

منبع:bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------