«همسایه‌ها» با بازی مهران غفوریان، جواد رضویان و بهاره رهنما به زودی می‌آید



  اخبارفرهنگی ,خبرهای   فرهنگی,سریال  همسایه‎ها

تلویزیون با پخش آنونس‌های مجموعه‌ تلویزیونی «همسایه‌ها» به کارگرانی مهران غفوریان، از آغاز پخش این مجموعه طنز در روزهای آینده خبر داد.

به  گزارش  ایسنا  ؛سریال «همسایه‎ها» بعد از شروع مجدد به کارگردانی مهران غفوریان، ۲۵ درصد از تصویربرداری را پیش برده و ۱۰ قسمت از این مجموعه به نویسندگی مهران غفوریان و مجتبی چراغعلی از اول ضبط شده است. این مجموعه قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

 

با انصراف آرش معیریان از کارگردانی «همسایه‌ها»، ادامه ساخت این سریال به مهران غفوریان سپرده شد. آرش معیریان شش قسمت از این سریال را کارگردانی کرد و به دلیل شکستگی پا، مهران غفوریان که یکی از بازیگران اصلی سریال «همسایه ها» است، کارگردانی را در دست گرفت و از قسمت اول سریال را مقابل دوربین برد.

 

از تغییرات این سریال به کارگردانی مهران غفوریان می‌توان به حضور مانی اسکندری در بخش طراحی گریم و احسان سجادی حسینی در سمت دستیار اول کارگردان اشاره کرد.

 

مجموعه‌ «همسایه‌ها» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی و کارگردانی مهران غفوریان برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است و از این شبکه پخش خواهد شد.

 

جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی، سیاوش گرجستانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، آذرین رئوف، جوانه دلشاد و اصغر سمسارزاده بازیگران اصلی سریال هستند.

 

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که میلاد و مادرش به تهران آمده‌اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی‌شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، مدیریت سایت خبری، ماهنامه و... دارند چون در ابتدا فکر می‌کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند، تلاش می‌کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می‌شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می‌مانند. ماجراهای همسایه‌های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می‌شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------