آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مهمان دورهمی از هر انگشتش هنر می‌بارید +عکس



  اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی,دورهمی

دورهمی در برنامه شب گذشته میزبان امیرحسین مدرس بازیگر و خواننده بود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهران مدیری در برنامه دورهمی شب گذشته به موضوع استعمال دخانیات پرداخت و پس از پخش قسمت‌های نمایشی برنامه، امیرحسین مدرس به روی صحنه آمد و قطعه‌ای از آهنگ‌های قدیمی خودش را اجرا کرد.

 

پس از اجرای امیرحسین مدرس، مهران مدیری وی را مجری، بازیگر و خواننده معرفی کرد.

 

مدرس در ابتدا دلیل لاغر شدنش را بیماری سخت گوارشی 9 سال پیش خود بیان کرد و گفت: بعد از گذشت 9 سال وزنم را حفظ کردم.

 

او درباره آغاز کار خود در تلویزیون گفت: سال 66 وقتی دوم دبیرستان بودم برای انجام تست مراجعه کردم و بعد از دو مرحله تست انتخاب شدم. من متولد شهریور 49 هستم و امسال 30 سال است که وارد این حرفه شده‌ام.

 

مهران مدیری پرسید شما مجری، شاعر، نویسنده، بازیگر، خطاط هستید و دستی هم بر ساز دارید. آفرین به این همه هنر ولی در کدام بهترید؟ مدرس در پاسخ مدیری به این موضوع اشاره کرد که خیلی‌ها این سوال را از من پرسیده‌اند. من نگاهم از این شاخه به آن شاخه پریدن نیست و دلیل دارم. تا جایی که توانستم در حد خودم و ظرفیت‌های خودم از این فرصت و زمان استفاده کردم. در هر حوزه‌ای که وارد شدم به کم قانع نبودم. مثلا در اجرا شاگردی کردم و جزئیات را متواضعانه یاد گرفتم. از طرفی علاقه‌مندی و دغدغه من ادبیات است. از این حیث بدون هیچگونه تواضع و خودخواهی می‌گویم سعی کردم برای مخاطب کم نگذارم.

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی,دورهمی

مدیری گفت: در طول این سال‌ها یک خط مستقیم را طی کردید. نه اوج و نه فرود داشتید؟

 

مدرس پاسخ داد: اساسا در عین اینکه تلاشم را می‌کنم، معتقدم هر چیزی ساعتی دارد و تا ساعت آن نرسد فایده‌ای ندارد. من در کار عجله‌ای ندارم. البته من دهه 80 «چراغ خاموش» را اجرا کردم که برنامه‌ای بود که خیلی تند و بی‌پروا بود اما در کمال ادب آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بررسی می‌شد. علاوه بر این معتقدم رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

 

مدرس در خصوص اجرای مجریان گفت: مجریانی داریم که در برنامه‌های تخصصی اجرا می‌کنند و باید درباره همان برنامه تخصص داشته باشند. اما در برنامه‌های ترکیبی که آمیخته‌ای از مباحث مختلف است، باید شخص اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد. من همیشه مد نظرم مرحوم کمال‌الحق سلامی است که فردی با دانش بودند.

 

مهران مدیری به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر چنین مجریانی نداریم و مجری گاهی نمی‌داند در پاسخ میهمان چه بگوید.

 

امیرحسین مدرس درباره عاشق شدنش گفت: عاشق شدم. اما پیوندم با همسرم را عاقلانه بستم. عقل و عشق در امتداد هم هستند.

 

او در ادامه توضیحاتش گفت: من دو بار ازدواج کردم. ازدواج اولم در سال 74 بود که 12 سال بعد به جدایی رسید. حدود 6 سال با پسرم ایلیا زندگی کردم و هم مادر هم پدر برای او بودم و در سال 92 با همسرم آشنا شدم.

 

مدرس بزرگترین ترس زندگی‌اش را ترس از این دانست که فرصت انجام کاری که دوست دارد را نداشته باشد.

 

این مجری و خواننده کتاب‌های «تاریخ بیخردی» نوشته باربارا تاکمن ترجمه حسن کامشاد و مجموعه «سه گانه رمان راب اسمیت» را برای خواندن پیشنهاد داد.

 

مدیری پرسید: احساس خوشبختی می‌کنید؟ مدرس پاسخ داد: بله به خاطر همه لطف‌هایی که خداوند به من داشته از جمله سلامتی، خانواده خوب و لطف مردم احساس خوشبختی می‌کنم. اگر روزی کودکان کار از آموزش، رفاه و سلامت بهره‌مند بشوند احساس خوشبختی بیشتری خواهم کرد. امیدوارم هم مردم و هم مسئولان به این کار مهم بپردازند.

 

مدرس به موزه دورهمی یکی از کارهای خطاطی خود در سال 74 را اهدا کرد.

 

در پایان برنامه امیرحسین مدرس قطعه «یه عطش مونده به دریا» را برای مخاطبان اجرا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------