دومین اتهام تعرض جنسی علیه «مرد بارانی»



  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,داستین هافمن

با بالا گرفتن جنبش افشا کردن تعرض‌ها و تجاوزهای جنسی در هالیوود، «داستین هافمن» با شهادت دو زن، به جمع متهمان پیوست. 

به گزارش ایسنا، «گاردین» نوشت: جریان رسوایی‌های اخلاقی در سینمای هالیوود که با شکایت ده‌ها زن از «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده قدر و سرشناس شروع شد، به شکایت بیش از ۴۰ زن از «جیمز توباک» ـ نویسنده و کارگردان آمریکایی ـ  رسید. این جریان در کمال ناباوری «کوین اسپیسی» بازیگر مشهور سریال «خانه پوشالی» را هم در بر گرفت و حالا با شهادت دو زن علیه «داستین هافمن» ادامه‌دار شده است.

 

اولین زنی که از بازیگر فیلم «مرد بارانی» و «پاپیون» شکایت کرد، «آنا گراهان هانتر» بازیگر و نویسنده‌ای است که مدعی شده در ۱۷ سالگی و زمانی که سر صحنه فیلمبرداری تله‌فیلم «مرگ فروشنده» به عنوان کارآموز حاضر می‌شده، با رفتار و حرف‌های زننده «هافمن» مواجه شده است.

 

«داستین هافمن» از او عذرخواهی کرد و گفت: «متاسفم اگر او را در موقعیت ناراحت‌کننده‌ای قرار دادم. من برای زنان احترام بسیار زیادی قائلم و از این‌که شاید کاری انجام داده باشم که این زن را در موقعیتی ناراحت‌کننده قرار داده باشد، احساس بدی دارم. متاسفم.»

 

با این حال، داستان به این‌جا ختم نشد و یک روز پس از انتشار پیام «هافمن»، زن دیگری او را به آزار جنسی متهم کرد. «وندی ریس گاتسیونیس» ـ نویسنده و تهیه‌کننده ـ مدعی شده در سال ۱۹۹۱، این بازیگر اسکاری به او پیشنهاد رابطه جنسی داده و او را تقریبا به گریه انداخته است.

 

این زن نویسنده درباره دیدار سال ۱۹۹۱ خود با «هافمن» و «موری شیسگال» که قرار بود درباره اقتباس نمایشنامه او در سینما باشد، اما سمت و سوی دیگری به خود گرفت، گفت: کل آن جریان منبع عذاب من شده بود. من فقط نویسنده بودم و او قهرمان من. این عذاب تا مدت‌های مدید با من ماند.

 

«شیسگال» اما در بیانیه‌ای اعلام کرده هیچ چیز از آن دیدار یادش نمی‌آید و هیچ یک از رفتارهایی را که «گاتسیونیس» توصیف کرده به خاطر نمی‌آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------