فرهاد قائمیان جلوی دوربین «هست و نیست»



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,هست و نیست

بازی فرهاد قائمیان به عنوان یکی از نقش‌های اصلی مجموعه تلویزیونی هست و نیست در طرشت تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی سریال، محسن شایانفر تهیه‌کننده «هست و نیست» از آغاز بازی فرهاد قائمیان در این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: از روز گذشته فرهاد قائمیان در گاراژی در طرشت تهران مقابل دوربین رفت و بازی خود را در این سریال آغاز کرده است.

 

وی افزود: در این لوکیشن علاوه بر فرهاد قائمیان، امیر دژاکام و نازنین کریمی هم به ایفای نقش خود پرداختند.

 

پیش تولید سریال «هست و نیست» که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده بود، از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در شهرک غرب به عنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه کلید خورد و بازیگران جدید آن برای ایفای نقش جلوی دوربین رفتند.

  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,هست و نیست

این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر از تولیدات شبکه دو سیما است که تا پیش از این، بازیگرانی از جمله حمیدرضا پگاه، الهام پاوه نژاد، سیاوش خیرابی، نگار عابدی، سولماز حصاری و سه چهره جوان دیگر دراین سریال بازی کردند.

 

از جمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی و سیاوش خیرابی هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

 

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود...!

 

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال «هست و نیست» قرار است در ایام زمستان روی آنتن برود.

 

برخی از عوامل دیگر این سریال عبارتند از: 

مدیر تصویر برداری: رضا شیبانی، صدابردار: مهدی آزادی، مدیرتولید: فرزین فرزدنیا، برنامه ریز: مسعود میمی، تدوین: امین عابدی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیران تدارکات: جواد قاسمی و مهدی عباسی پور، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، دستیار تهیه: فیروز قاسمی، دستیار تولید: ایمان صراف، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین ،عکاس: بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه‌ای: آیدین نادری.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------