آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

از ارسطوی «پایتخت» تا همایون شجریان و نوید محمدزاده در یک قاب/ عکس



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی,احمد مهرانفر

احمد مهرانفر که بازی در نقش ارسطو در سریال «پایتخت» باعث شناخته شدنش در بین مردم شد، عکسی از خود در کنار همایون شجریان و... در اینستاگرامش منتشر کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، احمد مهرانفر اگرچه سالیان متمادی روی صحنه تئاتر درخشیده بود اما نقش ارسطو در «پایتخت» بود که باعث شناخته شدنش در بین مردم شد.

 

ارسطوی «پایتخت» با انتشار عکسی از خود در کنار علی سرابی، بازیگر و کارگردان تئاتر، همایون شجریان، خواننده آواز اصیل ایرانی و نوید محمدزاده، بازیگر تئاتر و سینما در صفحه اینستاگرامش نوشت:

 

«هشیار کسی باید، کَز عشق بپرهیزد وین طبع که من دارم با عقل نیامیزد/ آن کس که دلی دارد آراسته‌ی معنی گر هر دو جهان باشد، در پای یکی ریزد/ گر سیلِ عِقاب آید، شوریده نَیَندیشد ور تیرِ بَلا بارَد، دیوانه نپرهیزد/ آخر نه منم تنها در بادیه‌ی سودا  عشقِ لبِ شیرینت بس شور برانگیزد/ بی‌بخت چه فَن سازم تا برخورم از وصلت؟ بی‌مایه زبون باشد هر چند که بِستیزد/ فضلست اَگَرَم خوانی، عدلست اگرم رانی قدر تو نداند آن، کز زجرِ تو بُگریزد/ تا دل به تو پیوستم راه همه دربستم جایی که تو بنشینی بس فتنه که برخیزد/ سعدی نظر از رویت کوته نکند هرگز ور روی بگردانی، در دامنت آویزد!/   توضيح اينكه شعر و عكس به هم ربطی ندارند ولی من هم اين عكس و هم اين غزل رو خيلی دوست دارم... تقديم به شما.» 

  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی,احمد مهرانفر

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------