ترمز قطار سریع السیر شرق کشیده شد/شکست مالی پربازیگرترین فیلم امسال هالیوود+عکس



جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلان صدرنشینی مجدد فیلم "ثور - راگناروک" برای دومین هفته متوالی منتشر شد.

به گزارش  میزان، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلان صدرنشینی مجدد فیلم "ثور - راگناروک" برای دومین هفته متوالی منتشر شد.

 

از نکات جالب باکس آفیس این هفته از هالیوود شروع بسیار ضعیف برای پربازیگرترین فیلم این روزهای سینمای جهان یعنی "قتل در قطار سریع السیر شرق" است. این فیلم در اولین هفته به رتبه ای بهتر از سوم نرسید.

 

فیلم سینمایی "خانه پدر 2" باز هم فروش خوبی در هالیوود داشت و در اولین هفته از اکران خود توانست دومین جایگاه باکس آفیس را از آن خود کند. این فیلم کمدی توانسته فیلم پر سر و صدای "قتل در قطار سریع السیر شرق" را شکست دهد.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

ثور - راگناروک

فیلم سینمایی "ثور" به کارگردانی "تایکا وایتیتی" طوفان هالیوود در گیشه پیش بینی شده بود در دومین هفته هم توانست با فروشی معادل 56.6 میلیون دلار در رتبه اول باکس آفیس قرار گیرد.

 

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های ثور (2011) و ثور: دنیای تاریک (2013) محسوب می‌شود و همچنین هفدهمین فیلم در فهرست فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

 

در این فیلم بازیگرانی همچون "کریس همسورث"، "تام هیدلستون"، "مارک روفالو"، "ری استیونسون"، "ادریس البا"، "آنتونی هاپکینز"، "کیت بلانشت"، "تسا تامپسون"، "جف گلدبلوم"، "کارل اوربان" و "مارک روفالو" ایفای نقش می‌کنند.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

خونه بابا 2

فیلم سینمایی "خونه بابا 2" به کارگردانی "شان آندرس" در اولین هفته از اکران خود توانست با فروش نسبتاً مناسبی 30 میلیون دلار فروش داشته و در رتبه دوم جدول بایستد.

 

در قسمت جدید "خانه پدر" برد و داستی در تعطیلاتشان با دخالت های پدرانشان مواجه می شوند که شرایط متفاوتی ایجاد می کند و همین شرایط متفاوت اتفاقات کمدی فراوانی را برای هر سه خانواده ایجاد می کند.

 

بازیگران بزرگی همچون مل گیبسون، مارک والبرگ، لیندا کاردلیانی، ویل فیرل و حالا جان سینا در نسخه دوم این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

 

به گفته آندرس این قسمت ادامه ای بر نسخه اول بوده و داستان پدر و پدرخوانده ای را با بازی ویل فریل و مارک ولبرگ پیگیری می کند. برد و داستی (ویل فرل و مارک والبرگ) باید در دوران تعطیلات با پدرانشان (مل گیبسون و جان لیسگو) معامله ای ناگهانی کنند.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

قتل در قطار سریع السیر شرق

پر بازیگرترین فیلم سینمایی سال 2017 با نام "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" ساخته "کنت برانا" اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده و برخلاف پیش بینی ها شروع خوبی را به ثبت نرسانده است. این فیلم در کمال تعجب در هفته اول اکران خود با فروش 28.2 میلیون دلار در رتبه سوم ایستاد.

 

این فیلم جدیدترین اقتباس از رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» شاهکار ادبی «آگاتا کریستی» است که "کنت برانا" کارگردانی آن را بر عهده دارد.

 

بازیگرانی همچون جانی دپ، جودی دنچ، دیزی ریدلی، کنت برانا، میشل پنا و میشل پتیفر در این پروژه همکاری داشته‌اند.

 

«مایکل گرین» نگارش فیلمنامه جدید «قطار سریع السیر به شرق» و «مارک گوردن»، «سیمون کینبرگ» و «ریدلی اسکات» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه «هرکول پوارو» برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

 

رمان جنایی «آگاتا کریستی» برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ در فیلمی به کارگردانی «سیدنی لومت» و با بازی «آلبرت فینی»، «لورن باکال» و «اینگرید برگمن» به سینما آمد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای «برگمن» به ارمغان آورد.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

کریسمس مادران بد

فیلم سینمایی "کریسمس مادران بد" به کارگردانی "جان لوکاس" و "اسکات مور" اکران بین المللی خود را با رتبه چهارمی باکس آفیس و فروش 11.5 میلیون دلار ادامه می دهد.

 

سه مادر که از زندگی روتین خود خسته شده اند قصد دارند تا اتفاقی نو را در زندگی شان رقم بزنند اما تصمیمات آنها جشن کریسمس را کاملاً بر هم می زند.

 

کریستن بل، میلا کنیس، کترین هان، سوزان ساراندون و کریستین بارانسکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم کریسمس مادران بد به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلمنامه این فیلم کاملاً زنانه در ژانر کمدی را "جان لوکاس" و "اسکات مور" نگاشته و کمپانی پارامونت ساخت آن را بر عهده گرفته است. این فیلم با توجه به هزینه پایین در ساخت امید فروش و سود خوبی را به همراه خواهد آورد.

 

نسخه اول این فیلم سال گذشته اکران شد و توانست موفقیت های زیادی را در گیشه امریکا و هالیوود به دست آورد. این فیلم به عنوان یک کمدی خانوداگی در حال پیش تولید نسخه سوم آن است.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

 

فیلم سینمایی "جیگساو" در ژانر وحشت و به کارگردانی "پیتر گولد فینگر" سومین هفته از اکران خود را با فروش 3.4 میلیون دلاری به پایان رساند تا در رتبه پنجم قرار گیرد.

 

پس از اینکه در سطح شهر تعدادی جسد با کشتاری وحشیانه کشف می شد، تحقیقات در این زمینه آغاز می گردد و سرنخ ها به فردی ملقب به جیگساو می رسد که گمان می رفت سالها پیش مرده باشد.

 

مایکل و پیتر اسپریگ نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته و کمپانی پارامونت به عنوان پخش کننده آن معرفی شده است. واژه جیگساو برای اکثر علاقه‌مندان به سینما یادآور شخصیت اصلی مجموعه فیلم‌های اره استکه به تازگی ساخت قسمت هشتم آن نیز آغاز شده است.

 

توبین بل، وورا واندولت، مت پاسمور، امیلی اندرسون، بونی سئو و تینا جانگ از جمله بازیگرانی هستند که در "جیگساو" به ایفای نقش می‌پردازند.

 

جاش استالبرگ و پیت گلدفینگر نگارش فیلمنامه هشتمین نسخه از اره را برعهده داشته و کارگردانی آن را مایکل و پیتر اسپیریگ انجام داده اند.

 

این فیلم در ادامه مجموعه فیلم‌های اره است و داستان آن حدود یک دهه پس از مرگ جیگ‌ساو و تحقیقات درباره ادامه قتل‌ها رخ می‌دهد.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

بوو - ساخته شده از هالووین

فیلم سینمایی "بوو 2" به کارگردانی "تیلر پری" از 20 اکتبر 2017 اکران بین المللی خود را آغاز کرد و در چهارمین هفته از اکران با فروشی معادل 2.1 میلیون دلار رتبه ششم باکس آفیس شد.

 

این تنها کمتر یکسال پس از اکران نسخه یک آن به چرخه اکران اضافه شده و انتظار می رود با توجه به مضمون کمدی و ترسناک خود و اینکه هزینه بسیار کمی برای تولید پرداخته سود بالایی داشته باشد.

 

با نزدیک شدن به هالووین موج تازه ای فیلم های ترسناک به سینمای هالیوود وارد شده اند و فیلم "بوو - ساخته شده از هالووین" نام فیلمی است که بدون شک فروش خوبی به ثبت خواهد رساند.

 

"بوو 1" از ژانر کمدی وحشت را "تیلر پری" نویسندگی و کارگردانی کرده و خودش هم در نقش اول آن ظاهر شده است.

 

"بوو" داستان زنی است که به مقابله با موجودات ماوراء طبیعی همچون روح ها، زامبی ها و آدم خوارها می پردازد و در زمانی خاص به حمایت از چند نوجوان می پردازد.

 

نسخه اول فیلم در هفته اول از اکران خود به فروشی معادل 27.6 میلیون دلار دست پیدا کرده و دو فیلم تازه اکران "جک ریچر" و "منشا شر" را پشت سر نهاده است.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

طوفان جغرافیایی

فیلم سینمایی "طوفان جغرافیایی" به کارگردانی "دین دولین" اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز کرده و در چهارمین هفته با فروش بسیار کم 1.5 میلیون دلار رتبه هفتم گیشه را از آن خود کرده است.

 

جرارد باتلر، ابی کورنیش، اد هریس، روبرت شیهان، اندی گارسیا و ماری وینگهام از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

دین دولین پیش از این نیز سابقه کارگردانی فیلم‌های علمی تخیلی را داشته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گودزیلا و روز وابسته اشاره کرد.

 

این فیلم روایتگر طوفانی مهیب همراه با سونامی است که یکی از شهرهای امریکا را در نوردیده و باعث ایجاد ارتباط یک خانواده با فرازمینی‌ها می‌شود.

 

دین لوین در کنار پائول گایوت نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته و پخش این اثر توسط لاین گیتس کمپانی روی خواهد داد.

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,پربازیگرترین فیلم هالیوود

گفتنی است که فیلم های "بلیدرانر 2049 " با 1.4 میلیون دلار، "روز مرگت مبارک" با 1.3 میلیون دلار، "خانم برد" با 1.2 میلیون دلار رتبه های هشتم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود را در اختیار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------