آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

بیکاری ۴ ساله بازیگر دردسر‌های عظیم/ اهل رابطه و گروه بندی نیستم



  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,امیر غفارمنش

بازیگر دردسرهای عظیم گفت: بدون هیچ رابطه ای وارد عرصه بازیگری شدم، در ادامه پی در پی در آثار مختلف بازی کردم، داخل در هیچ رابطه و گروه بندی نیستم و به مدت 4 سال بیکار هستم. 

امیر غفارمنش بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با  میزان درباره آخرین فعالیت های  خود در عرصه بازیگری گفت: 4 سال است بیکار هستم و پیشنهادی به من برای بازی نمی شود. 

 

وی افزود: تلویزیون خانه من است و به جهت مردمی تر بودن نسبت به سینما بیشتر آن را می پسندم. در سینما آخرین کارم "پیشونی سفید 2" به کارگردانی سید جواد هاشمی و در تلویزیون "دردسرهای عظیم" آخرین اثری بود که بازی کردم.

 

 این بازیگر سینما درباره وضعیت تولیدات در این روزها اظهار کرد: هزینه های مالی در تولیدات سینمایی بسیار موثر است و وقتی پول نباشد به جهت نبود امکانات، کمبود تولید آثار نمایشی کاملا طبیعی است.

 

غفارمنش درباره مسیر هنری خود و رابطه در این عرصه خاطرنشان کرد: بدون هیچ رابطه ای وارد عرصه بازیگری شدم، در ادامه پی در پی در آثار مختلف بازی کردم و  اهل هیچ رابطه و گروه بندی نیستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------