پایان فیلمبرداری فیلم مشترک محصول ایران و مالزی



  اخباراخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,فیلم سینمایی  یک لحظه بی‌پایان

فیلمبرداری فیلم سینمایی "یک لحظه بی‌پایان" محصول مشترک ایران و مالزی به پایان رسید و تدوین فیلم آغاز شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم ، فیلم سینمایی "یک  لحظه بی‌پایان" محصول مشترک ایران و مالزی است که فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده و تدوین آن در کوآلالامپور پایتخت مالزی آغاز شده است.

 

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده محمدعلی حسین‌نژاد از ایران و زبرینا فرناندز از مالزی بوده است و کارگردانی فیلم توسط برنارد شولی یکی از کارگردان‌های کشور مالزی صورت گرفته و نقش اصلی زن فیلم را نورفوزورا بازیگر شناخته‌شده مالزی و از ستاره‌های جنوب شرق آسیا برعهده دارد. 

 

داستان این فیلم درباره یک زوج جوان ایرانی - مالایی است که بعد از آشنایی و ازدواج برای گذراندن نخستین سفر زندگی مشترکشان به ایران می‌آیند و در این سفر به شهرهای یزد، شیراز، میبد، تفت و ابرکوه می‌روند و همان‌گونه که با زیبایی‌های این شهرها آشنا می‌شوند سیاحتی درونی را نیز تجربه می‌کنند که نتیجه آن رسیدن به شناختی عمیق‌تر و کامل تر از خود و یکدیگر است که شاید نوید بخش استحکام بیشتر ازدواجشان باشد. 

 

تدوین اولیه فیلم هم‌اکنون تحت نظارت کارگردان مالزیایی  در حال انجام است و بعد از پایان تدوین آهنگساز فیلم معرفی و ساخت موسیقی آغاز می‌شود.

 

همچنین سازندگان فیلم تلاش دارند تا در طی ماه ژانویه 2018 نمایش افتتاحیه فیلم را در مالزی داشته باشند. احتمال دارد که نخستین نمایش فیلم در ایران نیز همزمان با جشنواره بین المللی فیلم فجر در اردیبهشت ماه سال آینده باشد. 

 

عوامل اصلی فیلم سینمایی «یک  لحظه بی‌پایان» عبارتند از: کارگردان: برنارد شولی، نویسنده فیلمنامه: برنارد شولی و زبرینا فرناندز، مدیر فیلمبرداری: مالک عبدالله، سوپروایزر ارشد پروژه: علی درخشنده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهداد امینی، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: سعید براتی، جانشین مدیرتولید: علی مهرآسا، فیلمبردار دوم: لستر بریان راجا، صدابردار: هلمی بن همرن، طراح هنری: شهناز بنت بهارالدین، روابط عمومی ایران: علی زادمهر، تهیه‌کنندگان: محمدعلی حسین‌نژاد و زبرینا فرناندز، محصول مشترک ایران و مالزی. 

 

بازیگران: امیر رضازاده، نورفوزورا، رابعه مدنی وجمعی از هنرمندان بومی در شهرهای شیراز و یزد.

  اخباراخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,فیلم سینمایی  یک لحظه بی‌پایان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------