آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خاطرات پژمان بازغی از سریال «آژانس دوستی»



  اخبار  فرهنگی  ,خبرهای  فرهنگی ,آژانس دوستی

پژمان بازغی درباره‌ی سریال «آژانس دوستی» گفت: از ابتدا قرار بود این مجموعه در چند قسمت محدود ساخته شود اما استقبال مردم به حدی بود که ۶۵ قسمت جدید به کار اضافه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، بازغی که در این سریال نقش «جواد» را بازی کرده است، آن را مهم‌ترین نقش زندگی‌اش دانست و درباره چگونگی حضورش در این سریال افزود: برای حضور در این کار تست دادم. فراخوانی اعلام شده بود و من فرمی را پر کردم و بعد یک جلسه با آقای قریبیان صحبت کردم و ایشان از من تست گرفتند. پس از مدتی به من گفتند برای بازی در این نقش انتخاب شده‎ام. این سریال با یک گروه کارگردانی ساخته شد و من کار اولیه را با فرامرز قریبیان شروع کردم.

 

وی اولین تجربه بازیگری‌اش در سریالی در چنین درجه از اقبال مردمی و با حضور بازیگرانی چون زنده‌یاد اسماعیل داورفر، مرحوم حسین پناهی، فردوس کاویانی و دیگران را تجربه‌ای بسیار ارزشمند و خاطره‌ای به یادماندنی و همراه با ترس و استرس توصیف کرد و گفت: حالا که فکر می‌کنم این موضوع کاملا طبیعی بود. برای اولین بار قرار بود بازی کنم و نقش مقابلم هم مثلا فردوس کاویانی عزیز. اما به مرور آنقدر در این کار غرق شدم و با مجموعه همراه شدم که آن ترس از بین رفت و جایش را محبت و احترام گرفت. به مرور در کنار این بزرگان آموختم و آموخته‎های آنان برای ادامه مسیر بازیگری تا همین روزها همراه من هست و خواهد بود.

 

بازغی درباره روند تولید «آژانس دوستی»، نخستین سریال تلویزیونی که در آن به نقش‌آفرینی پرداخته است، نیز اظهار کرد: نزدیک دو سال و نیم درگیر این کار بودم. آن زمان وضعیت تولید با حالا بسیار متفاوت بود. ساعت‎های کاری و تصویربرداری کمتر بود و تولید روند طولانی‎تری داشت. از ابتدا قرار بود این مجموعه در چند قسمت محدود ساخته شود اما استقبال مردم به حدی بود که ۶۵ قسمت جدید به کار اضافه شد و طبیعتا با این شرایط روند تولید و ساخت این مجموعه هم طولانی‎تر شد. هرچند من آن روزها، گذشت زمان را حس نمی کردم.

  اخبار  فرهنگی  ,خبرهای  فرهنگی ,آژانس دوستی

این بازیگر در پایان ضمن تاکید بر اینکه لحظه لحظه این مجموعه برای وی خاطره است، ادامه داد: این مجموعه احوالات حال خوش آن روزهای من را ساخت. من آن زمان ۲۳ سال داشتم و تا ۲۵ سالگی در این مجموعه بازی کردم. روز اول تصور می‌کردم که در مقابل افرادی مثل مرحوم اسماعیل داورفر نمی‌توانم بازی کنم و می‌دانستم که شکستم حتمی است، اما تک تک این افراد طوری با من رفتار کردند که خودم را باور کردم. بسیار به من محبت کردند و دلگرمی دادند. گفتند نگران نباش همه چیز به راحتی پیش می‌رود، راحت‎تر از آنچه تصور کنی و واقعا پیش رفت. دلگرمی این اساتید بهترین خاطره من در این کار بود. با بازی‎های خودشان کمک کردند تا بازی من دیده و بهتر شود. چقدر دلم برای آن روزها تنگ شد.

 

بازغی خاستگاه اصلی‌اش را تلویزیون دانسته و تصریح کرد: با اینکه من فرزند این مجموعه هستم، اما قطعا هر پیشنهادی را قبول نمی‌کنم، با اینکه طیف وسیع مخاطبان این رسانه برای هر بازیگری ایجاد جاذبه می‌کند، برای من تلویزیون شبیه تئاتر است با مخاطبانی که با دلیل تو را برای دیدن انتخاب می‌کنند. قاعدتا من آغوشم همیشه برای پیشنهادات خوب تلویزیونی باز است و علاقه‎مند به بازی در آن هستم و کارنامه کاری من هم نشان می‌دهد به پیشنهاد خوب جواب رد نمی‌دهم.

 

سریال «آژانس دوستی» که مدتی است روی آنتن شبکه آی فیلم است، از جمله تولیدات موفق و پرمخاطب تلویزیون بود.

 

هر شب ساعت ۱۹ می‌توانید بیننده این سریال باشید و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد بازپخش آن را تماشا کنید.

 

در یک آژانس مسافربری، راننده‌ها و مسافران، ماجراهایی می‌آفرینند. «آژانس دوستی»، نشانگر شادی و غم، خوشی و ناخوشی رانندگان و مسافرانی است که هر کدام، در گیر و دار زندگی، بازیگر نقش اصلی زندگی‌شان هستند.

  اخبار  فرهنگی  ,خبرهای  فرهنگی ,آژانس دوستی

این مجموعه محصول سال ۱۳۷۸ است و گروهی از کارگردانان شامل احمد رمضان‌زاده، حمیدرضا صلاحمند، مجید جعفری شیرازی، احمد زینال‌زاده، فرامرز قریبیان و کاوه دژاکام تولید آن را بر عهده داشته‌اند.

 

بازیگرانی چون حسین پناهی، اسماعیل داورفر، فردوس کاویانی، اصغر همت، پژمان بازغی، سحر جعفری جوزانی، علی نصیریان، آهو خردمند، آتش تقی‌پور در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------