بازیگر «بارکد»: نقشی که بازی کردم به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,میثاق جمشیدی

میثاق جمشیدی با گلایه از حذف بخش‌هایی از بازی‌اش در فیلم «بارکد»، از مسئولان درخواست کرد که نگاه دل‎رحم‎تری به نقش‌های خاص داشته باشند. 

به گزارش خبرآنلاین، میثاق جمشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است و سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «روزهای زندگی»، «گزارش یک جشن» و «بارکد» را دارد.

 

او برای اولین بار در سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده بازی کرد و سابقه حضور در سریال هایی چون «مسافران»، «هوش سیاه» و... را دارد.

 

جمشیدی درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش گفت: «فیلم «خیابان دیوار» به کارگردانی بهمن کامیار را امسال در جشنواره دارم و اتفاق تازه‌‌ای را ایجاد می‌کند. فعالیتی هم در عرصه موسیقی می‌خواهم انجام دهم و امیدوارم که اتفاق خوبی شود و اگر خوب از آب درنیاید منتشرش نمی‌کنم.»

 

او درباره مرزبندی که میان هنرمندان می‌شود، گفت: «هنر ظرفش بزرگ است و بهتر است ما روزبه روز ظرف آن را بزرگتر کنیم، آقای مدیری به در برنامه «دورهمی» به خشایار اعتمادی که من یکی از طرفداراش هستم گفت که اگر پیشنهادی برای بازیگری داشته باشی قبول می‌کنی و او هم پاسخ مثبت داد، چند دقیقه بعد پرسید نظرت درباره بازیگرانی که خواننده می‌شوند چیست؟ گفت خیلی مخالف هستم. به نظرم این اتفاق قابل تفکیک نیست، من خیلی موافقم که هرکسی به تخصص خود بپردازد. من حتی مخالف این هم نیستم که یک ورزشکار وارد عرصه سینما و تلویزیون شود، او در ژانر خودش بازی می‌کند.»

 

جمشیدی اضافه کرد: «به نظرم بهتر است این مرزبندی‌ها را برداریم و ظرف خود را بزرگ کنیم، اگر من دراصول اولیه آموزش بازیگری، خوانندگی را یاد گرفته‌ام ولی در نه در حد و اندازه خواننده‌ای چون سالار عقیلی. ولی دوست دارم که هنر موسیقی را هم تجربه کنم.»

 

او درباره تجربه بازی در فیلم «بارکد» هم بیان کرد: «فیلم خیلی خوب بود و مورد پسند هواداران هم قرار گرفت، بعد از مدت‌ها شاید فیلم کمدی درست در سینمای ایران دیدم، برای من اتفاق خوبی بود هرچند که دوستان و مسئولان خیلی این ماجرا را درک نکردند. من با توصیه محسن کیایی و تلاش گسترده‌ای کردیم که نقش خیلی کلیشه‌ای را به صورت کاملا رئال درآوریم و همین به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و تا توانستند از نقش حذف کردند. البته در نهایت نقش کار خود را کرد و اقبال عمومی که فیلم را دوست داشت، امیدوارم بعدها در مورد نقش‌های خاص دوستان نگاه دل رحم‌تری داشته باشند و اجازه بدهند جامعه بپذیرد.»

 

این بازیگر پرسپولیسی درباره وضعیت امروز این باشگاه و همچنین تیم استقلال گفت: «استقلال همیشه یکی از تیم های خوب بوده است، به هر حال دو وزنه بزرگ با پرسپولیس هستند و در تیم ملی هم بیشترین اتفاقات خوب به وسیله بازیکنان این دو تیم می‌افتد. من معتقدم اسقلال در این مدت اخیر خودش باعث ضعف اش شده است و من اگر هوادار استقلال بودم از مدیران ناراحت می‌شدم. پرسپولیس هم دچار این بحران شد و یک خانه تکانی اساسی کرد و استقلال هم باید بپذیرد که بحران دارد. من پرسپولیسی خیلی شدیدی نیستم و امیدوارم که پرسپولیس هم همیشه با یک استقلال قوی بازی کند.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------