آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

خاطرات بهنام تشکر از بازی با هومن برق‌نورد



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,سریال دزد و پلیس

بهنام تشکر با اشاره به ایفای نقش در سریال‌های «دزد و پلیس» و «ساختمان پزشکان» یادآور شد: در بسیاری از سکانس‌های این دو سریال که با هومن برق‌نورد بازی داشتم، بار کمدی بیشتر بر دوش او بود. من در آن سکانس‌ها، نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم و می‌خندیدم به طوری که گاهی اوقات ۱۵برداشت انجام می‌شد تا یک سکانس را بگیریم. 

به گزارش ایسنا، این بازیگر که سریال «دزد و پلیس» او در حال پخش از شبکه آی فیلم است، درباره  اولین تجربه کار تلویزیونی خود گفت: با اینکه مهراب و پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه سریال «ساختمان پزشکان» را نوشته بودند، اوایل شروع کارم در این سریال ترس داشتم. اما وقتی وارد کار شدم و با سروش صحت و دوستان بازیگر به تعامل رسیدم، این کار برای من بسیار لذت‌بخش شد و همیشه به یادم خواهد ماند. فکر می‌کنم وقتی هنوز هم در بعضی کانال‌ها پخش می‌شود، مردم آن را دوست دارند.

 

تشکر درباره ایفای نقش خود در سریال «دزد و پلیس» گفت: این سریال شبیه «ساختمان پزشکان» نیست و هیچ وقت نقش ناصر در «دزد و پلیس» تداعی‌کننده دکتر نیما در «ساختمان پزشکان» نبود. من، هومن برق نورد و شقایق دهقان که سکانس‌های بیشتری را با هم داشتیم، بازی‌های هم را شناخته و با یکدیگر به تعامل خوبی رسیده بودیم.

 

این بازیگر تئاتر با ابراز تأسف از اینکه در حال حاضر حال تئاتر خوب نیست، گفت: دوران طلایی تئاتر دهه ۷۰ بود. تئاتر در حال حاضر بسیار افول کرده اما دلیل آن بازیگران و متن نیست، بلکه شاید به خاطر سیاست‌هایی است که در تئاتر وجود دارد.

 

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» به حضور بازیگران سینما در تئاتر اشاره و اظهار کرد: تئاتر و سینما ارث پدری هیچ کس نیست و بهترین جایی که مردم می‌توانند بازیگر مورد علاقه خود را ببینند، تئاتر است. بعضی از تئاتری‌ها مخالف حضور و بازی ستاره‌های سینما در تئاتر هستند، ولی من موافقم. همانطور که ما تئاتری‌ها وارد تلویزیون و سینما می‌شویم، آن‌ها هم وارد تئاتر می‌شوند. خوب است که این دو هنر که زیاد هم وسیع نیستند، با یکدیگر همکاری کنند. همچنین خوب است که مردم بازیگرانی را که در سینما دوست دارند د ر تئاتر از نزدیک ببینند. حتی اگر مردم به بهانه این که بازیگر مورد علاقه‌شان را در تئاتر ببینیند، بلیط بخرند و بیننده تئاتر شوند، خوب است.

 

او سپس به فعالیت خود در تئاتر اشاره کرد و گفت: من از سال‌های ۷۴ و ۷۵ بازی در تئاتر را شروع کردم ولی هنوز خودم را در حد الفبای تئاتر می‌دانم. ۱۶ سال است که کار تئاتر می‌کنم و از سال ۸۷ به طور جدی به تلویزیون آمدم. آنقدر علاقه‌ام به کار تئاتر زیاد بود که کمتر به تلویزیون می‌آمدم، البته الان هم علاقه‌ام به تئاتر بیشتر از تلویزیون و سینما است. به نظرم افرادی که از تئاتر به سمت تلویزیون می‌آیند، در تلویزیون و سینما موفق هستند.

 

بهنام تشکر  این روزها مشغول بازی و کارگردانی تئاتری به نام «عاقبت عشاق سینه چاک» است که در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌رود.

 

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,سریال دزد و پلیس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------