خانه‌نشینی بیش از هر چیزی دیگری یک بازیگر را اذیت می‌کند/در سریال " برنا" نقش عمه خانم را ایفا می‌کنم



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,فریده دریامج

بازیگر سریال "مروارید سرخ" با بیان ناگفته‌هایی از وضعیت این روز‌های عرصه بازیگری گفت: خانه‌نشینی بیش ازهر چیز دیگری یک بازیگر را اذیت می‌کند.

 فریده دریامج بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌و‌گو  با میزان گفت: به تازگی ایفای نقش در سریال " پرستاران" را به پایان رسانده‌ام و هم‌اکنون مشغول بازی در سریال "برنا" به کارگردانی عباس رنجبر هستم.

 

وی ادامه داد: همچنین کم وبیش مشغول انجام دادن فعالیت‌هایی در رادیو نمایش و رادیو سلامت هستم.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "دریایی‌ها" با اشاره به وضعیت کنونی تولیدات نمایشی، تصریح کرد: وضعیت تولید آثار نمایشی نسبت به سال گذشته خیلی بهتر و تا اندازه‌ای تغییر کرده و تولید تله فیلم‌ها و سریال‌ها رونق بیشتری پیدا کرده است و خدا را  شکر دوستان بیشتری سرکار هستند.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: امیدوارم شرایط موجود در عرصه بازیگری به اندازه‌ای بهبود پیدا کند که همه هنرمندان مشغول به کار شوند، چون خانه‌نشینی یک بازیگر را بیش از هر چیز دیگر اذیت می‌کند.

 

بازیگر سریال " داستان یک شهر" یادآور شد: با وجود بهترشدن شرایط تولیدات نسبت به سال گذشته، اما فیلمنامه‌ها و روند کیفی آن‌ها تغییر آنچنانی نکرده البته فکر می‌کنم در خصوص فیلمنامه‌هایی با زمینه‌های طنز، تلاش‌هایی در جهت ارتقای کیفیت صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: در این روند باید به این نکته اشاره کرد که در فیلمنامه‌هایی با محتوای اجتماعی، تغییر محسوسی صورت نگرفته و اساس آن‌ها مانند گذشته است.

 

دریامج توضیح داد: در سریال " برنا" نقش عمه خانم را ایفا می‌کنم که در خانواده شخصیتی مقتدر محسوب می‌شود و همه افراد در امور مختلف به دنبال نظر او هستند و به نوعی سعی می‌کنند در امور مختلف از او پیروی کنند. تصویربرداری این مجموعه به تازگی آغاز شده و مشخص نیست ضبط آن چه زمانی به پایان برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: عباس رنجبر کارگردان سریال " برنا" در کارنامه کاری خود آثار بسیاری دارد و خود من در سریال " صیام و تیام" که مربوط به ماه رمضان چند سال قبل بود با او همکاری داشتم. در این سریال هنرمندانی مانند جمشید جهانزاده، محمود قدیریان، فریده سپاه منصور و چند تن از بازیگران دیگر حضور دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------