رسوایی جنسی شانس بردن گلدن‌گلوب را از بازیگر سرشناس گرفت



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, گلدن‌گلوب

کریستوفر پلامر که در رویدادی نادر در فیلم «تمام پول‌های جهان» جایگزین کوین اسپیسی شده بود، برای بازی در این نقش نامزد گلدن گلوب شد.

به گزارش خبرآنلاین، کریستوفر پلامر برای بازی در نقش جان پل گتی در فیلم «تمام پول‌های جهان» به کارگردانی ریدلی اسکات نامزد جایزه گلدن گلوب شد.  وقتی بدانیم کوین اسپیسی بازیگر اصلی نقش جان پل گتی در فیلم «تمام پول‌های جهان» بود، موضوع جالب می‌شود.

 

کوین اسپیسی در چند وقت اخیر نامش به یک موضوع گره خورده است:‌ رسوایی جنسی. داستان رسوایی‌ اسپیسی بر تمام ابعاد فعالیت حرفه‌ای این بازیگر تاثیری مخرب داشت و سبب شد که او از سریال «خانه پوشالی» و فیلم سینمایی «تمام پول‌های جهان» حذف شود.  

 

ماه پیش اعلام شد که پلامر در فیلم «تمام پول‌های جهان» جایگزین اسپیسی می‌شود. با اینکه ریدلی اسکات و گروه تولید فیلم دو هفته وقت صرف فیلمبرداری صحنه‌های فیلم با بازی کوین اسپیسی کرده بودند اما حاضر نشدند ریسک حضور او را در فیلم بپذیرند. این در حالی بود که در تریلرهای اولیه فیلم اسپیسی حضور داشت.

 

دیگر بازیگران این اثر سینمایی میشل ویلیامز و مارک والبرگ هستند که هنگام ضبط دوباره صحنه‌های کوین اسپیسی با بازی کریستوفر پلامر مجبور شدند دوباره به جلوی دوربین روند.

 

البته اسپیسی هنوز به صورت کامل از صحنه سینما حذف نشده است و شب گذشته (۲۰ آذر) فیلم «راننده بیبی»‌ با بازی او در رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نامزد جایزه شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------