علی سرابی و پژمان جمشیدی این روزها بر صحنه‌



 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,نمایش آن سوی آینه

تازه‌ترین نمایش علی سرابی که از 4 دی ماه در سالن شهرزاد به روی صحنه رفته است،پیش فروش بلیت‌هایش برای آخرین روزهای هفته‌ی آینده آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، نمایش «آن سوی آینه» یک درام اجتماعی نوشته‌ی نویسنده فرانسوی؛ فلوریان زلر است که توسط علی سرابی کارگردانی شده است و گفته می‌شود این نمایشنامه برای اولین بار در ایران به روی صحنه می‌رود.

 

"آن سوی آینه" تا کنون چهارشب به اجرا رسیده و از امروز پیش فروش بلیت روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه‌ی هفته‌ی آینده در سایت «تیوال» آغاز می‌شود.

 

در این نمایش ریما رامین فر، مارال بنی آدم، پژمان جمشیدی و علی سرابی ایفای نقش می‌کنند.

 

علی سرابی چندی قبل در گفت‌وگویی با ایسنا گفته بود: وقتی مدیران بودجه تئاتر را دو برابر می‌کنند، اما آخر سر اتفاقی نمی‌افتد شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که گروه‌های حرفه‌ای تئاتر هم مجبور به رفتن به سمت تئاتر تجاری می‌شوند. در حال حاضر دولتی در کشور روی کار آمده که رأی اکثر هنرمندان و مردم را در اختیار دارد و آن چیزهایی که نسبت به آن‌ها  شعار داده و قرار بود برای انجام آن‌ها تلاش کند، دیده نمی‌شود و الان با یک وضعیت اقتصادی مواجه هستیم که روز به روز عرصه بر مردم تنگ‌تر می‌شود و نمونه بارز آن قیمت ارز است که در حوزه فرهنگ و هنر هم تاثیر می‌گذارد.

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,نمایش آن سوی آینه

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,نمایش آن سوی آینه

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------