سیلوستر استالونه در بازسازی «رمبو» بازی نمی‌کند/ تمرکز بر «کرید»



اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی,رمبو

با وجود گسترش شایعات در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر بازگشت سیلوستر استالونه با یک فیلم «رمبو» جدید، این بازیگر قدیمی اعلام کرد امکان ندارد در فیلم «رمبو: خون تازه» حضور داشته باشد. 

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سیلوستر استالونه گفت به هیچ وجه در فیلم جدیدی به نام «رمبو: خون تازه» با بازی تایگر شروف که بر مبنای فیلم اصلی محصول ۱۹۸۲ ساخته می‌شود، حضور ‌نخواهد داشت.

 

وی از طریق سخنگویش اعلام کرد هیچ دخالتی در این فیلم ندارد و در هیچ شرایطی بخشی از اثر نخواهد بود. استالونه البته چیزی علیه این پروژه به زبان نیاورده اما سرسختانه تاکید کرده که هیچ کاری با این فیلم نخواهد داشت. وی گفت: امیدوارم آنها در کارشان موفق شوند.

 

این در حالی است که استالونه به سختی بر ساخت دنباله «کرید» برای متروگلدوین مایر تمرکز کرده و در حال نوشتن فیلمنامه ‌این فیلم است و در اینترنت اعلام کرده ممکن است شخصیت آدونیس با بازی مایکل بی جوردن را در برابر پسر دارگو وارد ماجرا کند. نقش این شخصیت سنگین وزن روسی را دالف لوندگرین بازی کرده بود و او کسی است که آپولو کرید با بازی کارل واترز را کشت و این اتفاق در رینگ در جریان فیلم چهارم «راکی» در سال ۱۹۸۵ رخ داد. امید می‌رود این فیلم سال آینده وارد مرحله تولید شود.

 

البته چندی پیش تهیه کنندگان «رمبو» جدید اعلام کردند تلاش دارند تا در فیلم جدید که بیشتر به سبک جیمز باندی نزدیک است، از بازیگری جدید و جوان استفاده کنند.

 

کمپانی‌های نوایمج و میلنیوم فیلمز ساخت فیلم «رمبو: خون تازه» را در دست دارند که بروکس مک لارن نویسنده فیلمنامه آن و آریل ورومن سازنده فیلم «مرد یخی» کارگردانش است.

 

رمبو نخستین بار در رمان «خون اول» نوشته دیوید مورل در سال ۱۹۷۲ ظاهر شد و یک دهه بعد، سیلوستر استالونه این شخصیت را در اقتباس پرده بزرگ هالیوودی از این رمان در سال ۱۹۸۲ زنده کرد. استالونه در فیلم «رمبو: خون اول قسمت دوم» دوباره در قالب این شخصیت انتقام جو ظاهر شد و دو فیلم دیگر هم برای آن ساخته شد که جدیدترین مربوط به سال ۲۰۰۸ می شود.

 

پارسال فیلم جدید در این جهان داستانی به نام «کرید» ساخته شد که استالونه را نامزد دریافت جایزه اسکار کرد و در نهایت یک جایزه گلدن گلوب را نصیب او ساخت.

 

چندی پیش نیز اعلام شده بود سریالی از «رمبو» در دست ساخت است، که اطلاعات جدیدی درباره آن موجود نیست.

 

تا کنون پنج اثر سینمایی با نام «رمبو» ساخته شده که بر اساس کتابی به اسم «خون اول» نوشته دیوید مورل شکل گرفته‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------