آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کمپینی از هنرمندان هالیوود برای نجات یک کودک بیمار



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هنرمندان هالیوود
شماری از چهره‌های مطرح هنری آمریکا از جاد اپتاو کارگردان تا جک بلک بازیگر در کمپینی برای نجات جان یک بچه بیمار، گردهم آمدند. 

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، برای نجات جان کارتر سرکار که از سندرم سن‌فیلیپو که به عنوان آلزایمر کودکان شناخته می‌شود رنج می‌برد، شماری از هنرمندان مطرح گرد هم آمدند. سیدنی پواتیه، سلنا گومز، جونا هیل، جیمی لی کورتیس، کیت مارا و ... از جمله این هنرمندان هستند.

 

ویدیویی تاثیرگذار با عنوان «آخرین شانس برای نجات زندگی پسرم از آلزایمر کودکی» شامل تصاویری است که پدر این کودک با چشمانی اشک‌بار درباره بیماری فرزندش منتشر کرده است. وی در این ویدیو توضیح می‌دهد که خانواده ۴ نفره آنها شامل همسرش، دخترش سوفیا و کارتر پسرش با بیماری‌ای که این پسر ۶ ساله به آن مبتلا شده، چه آینده‌ای پیش رو دارند.

 

کمپینی از هنرمندان هالیوود برای نجات یک کودک بیمار

از هر ۷۰ هزار بچه، یک نفر احتمال ابتلا به این بیماری را دارد که به اعصاب حمله می‌کند.  این بیماری ۲ تا ۶ سال پیش از این که دیگران متوجه‌اش شوند، سیر خود را شروع می‌کند و شامل مشکلات گفتاری، فراموشی‌، چالش‌های رفتاری و خواب کم می‌شود.

 

این خانواده یک صفحه اینترنتی برای جمع‌آوری یک میلیون دلار پول به راه انداختند تا بتوانند این پسر را پیش از آن که مغزش بیش از اندازه آسیب ببیند در یک کلینیک بستری کنند.

 

تا چهارشنبه بعدازظهر این کمپین که ۱۵ روز از شروعش می‌گذرد نزدیک به ۲۸۰ هزار دلار پول جمع کرده است. اسامی شمار قابل توجهی از چهره‌های مطرح از سلنا گومز گرفته تا جاد اپتاو، دبرا مسینگ، جونا هیل، جک بلک، جاش گروبان، ماریا شرایور، سیدنی پواتیه، جیمی لی کورتیس، کیت مارا، نیکلاس هالت، اسکات ایستوود، کارن گیلان، مگان ترینور، مدی زیگلر، الیزابت برکلی و... در این کمپین مشاهده می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------